اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شاخص‌ها در نیمه نخست سال سنجیده شد

توضیحات مدیرکل بهزیستی هرمزگان پیرامون حضور بازرسان

خبرگزاری فارس: مدیرکل بهزیستی هرمزگان پیرامون حضور و برنامه‌های بازرسان مرکز توضیحاتی را ارائه داد.

توضیحات مدیرکل بهزیستی هرمزگان پیرامون حضور بازرسان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، جاسم محمدی‌فارسانی امروز در همین راستا با بیان اینکه، در روزهای اخیر، توسط بازرسان حاضر شده در استان، بازرسی‌ها و بررسی‌های دقیق از نحوه فعالیت بخش‌های بهزیستی به عمل آمده است، اظهار داشت: تمام تلاش کارکنان بهزیستی استان، بر انجام هر چه بهتر و مطلوب‌تر امور است.

وی با بیان اینکه تیم بازرسی اعزامی از تهران، از ادارات شهرستانی نیز بازدید داشته‌اند، افزود: این تیم در راستای فعالیت بهتر حوزه بهزیستی در هرمزگان، راهکارهایی نیز ارائه داده است.

به گفته مدیرکل بهزیستی هرمزگان، راه‌اندازی خانه‌های سالمندان روزانه، توسعه و افزایش شمار مهدکودک‌ها در شهرستان‌ها و تشکیل‌ تیم‌های اجتماع محور در هرمزگان از جمله راهکاریی است که توسط هیئت اعزام از مرکز به عنوان راهکار در مورد آنها بحث و گفت‌وگو شده است.

وی افزود: در این بازدید یکی از اهداف مهم تیم اعزامی از مرکز، بررسی دستاوردهای و شاخص‌های نیمه نخست سال جاری است چرا که این شاخص‌ها در رسیدن بهزیستی به اهداف و برنامه‌ها نقشی اساسی را دارد.

محمدی فارسانی با بیان اینکه تلاش بهزیستی هرمزگان، همواره بر رفع مشکلات جامعه هدف و مددجویان معطوف بوده است، تاکید کرد: در این راستا موضوع مسکن و اشتغال از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته مدیرکل بهزیستی هرمزگان، روند ایجاد مسکن مددجویان روندی مناسب دارد که بازرسان در بازدید از پروژه مسکن در شهرستان رودان نیز از وضعیت این پروژه اظهار رضایت کرد‌ه‌اند.

انتهای پیام/88007/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول