اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان:

اصفهان مصداق‌های تحرکات مجرمانه اراذل و اوباش تهران را ندارد

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: اصفهان، مصداق تحرکات مجرمانه اراذل و اوباش تهران را ندارد و مجرمان سابقه‌دار اصفهان شناسنامه‌دار هستند.

اصفهان مصداق‌های تحرکات مجرمانه اراذل و اوباش تهران را ندارد

حسین حسین‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در مورد طرح مقابله با اراذل و اوباش در اصفهان اظهار کرد: هر چند پلیس اصفهان با هر رفتاری که امنیت و آرامش مردم را به خطر بیندازد برخورد می‌کند اما، برخورد با اراذل و اوباش در اصفهان همانند تهران نیست.

وی افزود: شهر تهران جمعیت 14 میلیون نفری دارد، در حالی که شهر اصفهان فقط دو میلیون نفر جمعیت و کل استان نزدیک چهار میلیون جمعیت دارد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان تصریح کرد:اصفهان پایتخت فرهنگ و تمدن ایران اسلامی است و به محض اینکه شخص خلافکاری آغاز به رشد می‌کند، مردم خودشان با آن برخورد می‌کنند.

وی ادامه  داد: مردم محلات و نیز پایگاه‌های بسیج اجازه رشد و نمو را به چنین افرادی نمی‌دهند و مصداق‌های تحرکات مجرمانه اراذل و اوباش تهران را در اصفهان نداریم.

حسین زاده تاکید کرد: پلیس اصفهان اصراری ندارد که کسانی را معرفی و بگوید،که این افراد اراذل و اوباش هستند.

وی اضافه کرد: البته اتفاقاتی هم که در تهران رخ می‌دهد، یک مورد آن در اصفهان نیز نمی‌افتد.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان گفت: بیشتر مجرمان و متهمان حرفه‌ای در اصفهان شناسنامه دار هستند و به محض تحرکات و جا به جایی طی برنامه مدون پلیس، این مجرمان حرفه‌ای به صورت روزانه،هفتگی و ماهیانه رصد می‌شوند.

وی افزود: یک هماهنگی بین نیروی انتظامی و قضایی فراهم شده که اختیارات مادی برخورد با مجرمان سابقه دار را به نیروی انتظامی داده‌اند.

حسین زاده تصریح کرد: بر این اساس، استراتژی برخورد با مجرمان یک اقدام پیشگیرانه است و اصفهان همانند تهران چنین برخوردی را ندارد.

انتهای پیام/63012/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول