اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه :

حضور هیئت‌های مذهبی در مراسم دهه فجر ضروری است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه با اشاره به تحولات منطقه‌ای، جهانی، الگو‌پذیری کشورهای اسلامی و تحریم‌های دشمنان، گفت: حضور هیئت‌های مذهبی در دهه فجر امسال یک ضرورت است.

حضور هیئت‌های مذهبی در مراسم دهه فجر ضروری است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه صبح امروز کمیته مساجد و تشکل‌های مذهبی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی شهرستان کهگیلویه با حضور اعضا در سالن اجتماعات اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان تشکیل شد.

در حاشیه این نشست که با حضور مسئولان هیئت‌های مذهبی، مسئول شورای هیئت‌های مذهبی و نماینده کانون مداحان این شهرستان برگزار شد، سید‌محمد حسینی‌طلب اظهار کرد: هیئت‌های مذهبی مهم‌ترین نقش را در پیروزی انقلاب، ثبات و دوام آن ایفا کردند و می‌توان گفت جرقه انقلاب اسلامی از سوی هیئت‌های مذهبی در مساجد با رهبری امام خمینی (ره) زده شد.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه اضافه کرد: هیئت‌های مذهبی امروزه به عنوان سفیران انقلاب در جامعه حامی و مدافع آن هستند و مهم‌ترین نقش را در مأیوس کردن دشمنان نظام به عهده دارند.

وی حضور هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های جشن و راهپیمایی روز 22 بهمن را ضروری خواند و خاطرنشان کرد: تحولات منطقه‌ای و جهانی و الگو‌پذیری کشورهای اسلامی و تحریم‌های دشمنان، حضور هیئت‌ها را در مراسم یوم‌الله دهه فجر به ‌ویژه راهپیمایی 22 بهمن ضروری کرده و امیدواریم هیئت‌ها این ضرورت را متوجه باشند.

این مسئول با بیان اینکه انقلاب ما بر اساس اندیشه‌های اسلام ناب محمدی و مکتب جعفری بنا نهاده شده است، متذکر شد: همان‌طور که پیامبر را از مکه به شعب‌ابی‌طالب تبعید کردند، حضرت امام (ره) را هم مانند جدش به کشورهای عراق و فرانسه تبعید کردند که نشان می‌دهد آن دو بزرگوار در نشان دادن صراط مستقیم همه شکنجه‌ها را به جان می‌خریدند.

حسینی‌طلب با اشاره به موقعیت کنونی جمهوری اسلامی و تحریم‌های دشمنان بیان کرد: دشمنان در جنگ‌های سخت در هشت سال نتوانستند، خللی در انقلاب و عزم راسخ ملت به وجود بیاورند و امروزه در جنگ‌های نرم و تحریم‌های اقتصادی هم به فضل پروردگار نخواهند توانست خدشه‌ای ایجاد کنند که امیدواریم مسئولان قدر این مردم را دانسته و در خدمت‌رسانی به مردم کوتا‌هی نکنند.

رئیس سازمان تبلیغات کهگیلویه در ادامه با قرائت ترکیب 15 کمیته دهه فجر شهرستان کهگیلویه و تشریح وظایف آنها گفت: باید با تلاش همه مسئولان مردم بیش از گذشته در دهه فجر انقلاب اسلامی شرکت کنند تا موج بیداری اسلامی که سراسر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی را فرا گرفته همچنان از انقلاب اسلامی ساری و جاری باشد.

وی افزود: انقلاب اسلامی ما بر اساس قرآن بنیان‌گذاری شده است و فراهم کردن زمینه اجرای احکام قرآن کریم در جامعه به همت و تلاش همه ما بستگی دارد.

این مسئول همچنین با اشاره به توطئه‌های دشمن برای جداکردن نسل نوجوان و جوان از قرآن اذعان داشت: اگر ما نتوانیم آموزه‌های قرآن را به شیوه‌ای جذاب و جوان‌پسند دربیاوریم دشمن از ما جلو خواهد زد و این امر وظیفه ما را دو چندان می‌کند.

از مهم‌ترین مصوبات این جلسه می‌توان به مراسم تجلیل از قاریان، پیشکسوتان و فعالان عرصه قرآن در قالب برنامه محفل انس با قرآن از سوی کانون قرآن اداره تبلیغات اسلامی اشاره کرد.

گفتنی است مسئولیت کمیته قرآن و کمیته مساجد و تشکل‌های مذهبی به عهده اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گذاشته شد و برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ویژه هیئت‌های مذهبی و تجلیل از فعالان هیئت‌های مذهبی دهدشت از دیگر مصوبات این نشست بود.

انتهای پیام/82002/ی30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول