اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در دهه فجر انجام می‎شود

بهره‎برداری 19 پروژه راه و شهرسازی گلستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان از بهره‎برداری 19 پروژه عمرانی با اعتبار 73 میلیارد و 350 میلیون ریال همزمان با ایام‎الله دهه فجر خبر داد.

بهره‎برداری 19 پروژه راه و شهرسازی گلستان

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی راه و شهرسازی گلستان، محمدتقی جوان‎شورابی اظهار داشت: بهره‎برداری از این پروژه‎ها، 2 هزار و 644 نفر از جمعیت استان را تحت پوشش می‎دهد و 50 فرصت شغلی برای هم‎استانی‎ها فراهم ساخته است.

وی ادامه داد: احداث پل قربان‎آباد در محور گرگان- آق‎قلا، احداث سه دستگاه پل سه متری و عملیات راهسازی در محور داشلی‎برون – مراوه‎تپه، بهسازی و آسفالت راه‌های روستایی یلی‎بدراق – گچی‎سو، گچی‎سو پایین – گچی‎سو بالا، قره شور – طالقان‎تپه و نظر چاقلی از جمله این پروژه‎ها در بخش راه و ترابری هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان گلستان گفت: بهسازی و آسفالت راه‎های روستایی فجر قورچای، ترشکلی، بیشک تپه، چپرقویمه،  قیزلر، آق‎بند – اوچقویی و راه روستایی امام‌زاده سلیمان از دیگر پروژه‎های این بخش به شمار می‎روند.

جوان‎شورابی اذعان داشت: احداث پل‎های محور شاهکوه پایین و احداث آبنمای مرکب در شاهکوه بالا، آبنمای مرکب یل‎چشمه جدید، آبنمای مرکب یل‎چشمه سفلی و چشمه‎علیا از پروژه‎های دیگری است که در شهرهای آزادشهر، آق‎قلا، گنبدکاووس، کلاله و گرگان به بهره‎برداری می‌رسند.

وی در پایان متذکر شد: کلنگ‎زنی ساختمان اداره ثبت احوال آزادشهر پروژه دیگری است که در بخش مسکن این اداره کل در ایام پیروزی انقلاب اسلامی آغاز می‎شود.

انتهای پیام/2307/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول