اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل زندان‌های قزوین:

حلقه‌های صالحین خنثی‌کننده توطئه رسانه‌های بیگانه است

خبرگزاری فارس: معاون اداره کل زندان‌های قزوین با اشاره به برگزاری حلقه‌های صالحین بسیج گفت: با کیفی کردن حلقه‌های صالحین فعالیت‌های رسانه‌های بیگانه خنثی می‌‌شوند.

حلقه‌های صالحین خنثی‌کننده توطئه رسانه‌های بیگانه است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی استان قزوین، محمد پیرویسی در جمع اعضای شورای پایگاه بسیج زندان‌های استان اظهار داشت: بسیج به عنوان بزرگ‌ترین پشتوانه نظام جمهوری اسلامی نقش انکار‌ناپذیری در حفظ ارزش‌ها و دستاوردهای مختلف دارد.

وی از تفکر بسیجی به عنوان الگوی اصلی خدمت یاد کرد و افزود: روحیه و تفکر بسیجی از توکل به خدا و اخلاص در کار نشأت می‌گیرد و اراده و ‌عزمی راسخ را در انجام وظایف به وجود می‌آورد.

پیرویسی تأکید کرد: وظیفه داریم در انجام وظایف خود ادامه‌ دهنده راه شهدا باشیم و با داشتن روحیه بسیجی راه درست زندگی و عاقبت به خیری را به مددجویان نشان داده و آنها را از انجام اعمال مجرمانه برحذر داریم.

معاون اداره کل زندان‌های قزوین به برگزاری حلقه‌های صالحین بسیج اشاره کرد و گفت: حضور و استقبال پرشور همکاران بسیجی نشان ‌دهنده روحیه بالا و درایت کافی برای افزایش آگاهی‌ها و دانش آنها است و قطعا به نتایج مطلوب و کارآمدی دست خواهیم یافت و با کیفی کردن حلقه‌ها فعالیت‌های رسانه‌های بیگانه خنثی می‌‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: خوشبختانه کارکنان زندان‌ها با دانش و فهم بالا در روند باز پروری مددجویان نقشی بسیار بالا و تأثیرگذاری داشته‌اند و در بسیاری از عرصه‌های مختلف کاری پیشتاز هستند.

پیرویسی بیان کرد: تحولات و پیشرفت‌های قابل ملاحظه در عرصه‌های مختلف کشور حاصل فرهنگ بسیجی است و این فرهنگ باید در بین کارکنان حفظ و تقویت شود.

وی در خاتمه ابراز داشت: همکاران شاغل در زندان، نمونه یک بسیجی تلاشگر هستند و‌ امیدوارم با خدمت صادقانه در این محیط، رضای خداوند متعال را جلب کنند.

انتهای پیام/77002/ع/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول