اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قم:

فروش در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات قم ممنوع است

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قم گفت: فروش در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات قم ممنوع است و تنها آخرین فناوری‌های روز در این نمایشگاه ارائه خواهد شد.

فروش در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات قم ممنوع است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، سید محمدعلی برقعی امروز در مراسم آغاز به کار چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات استان قم که در سالن بعثت فرهنگسرای جوان قم برگزار شد گفت: شرکت‌کنندگان در نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات به ارائه آخرین تکنولوژی‌ها و فناوری‌ها در این عرصه می‌پردازند.

وی با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه فروش ممنوع است، ابراز داشت: حتی نمایشگاه را به گونه‌ای برگزار کرده‌ایم که سمبلی از ارائه تکنولوژی و فناوری باشد به این نحو که ورود به نمایشگاه با بلیط امکان‌پذیر نیست مگر اینکه از طریق سایت اینترنتی نمایشگاه قبلاً ثبت‌نام به عمل آمده باشد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قم افزود: کسانی که اینترنتی ثبت‌نام کرده باشند نه تنها رایگان وارد نمایشگاه خواهند شد بلکه از قرعه‌کشی‌ها و سرویس‌هایی که در نمایشگاه ارائه می‌شود استفاده خواهند کرد.

وی تصریح کرد: سعی ما این است که با نشان دادن توان علمی، تکنیکی و فناوری متخصصین استان این توان را به کل کشور ارائه دهیم.

برقعی تاکید کرد: قرار نیست فروشگاه‌ها در این نمایشگاه محصولی عرضه کنند، ممکن است که ثبت خرید صورت گیرد اما عنوان فروش جزیی نخواهند داشت و تنها به ارائه آخرین فناوری‌های روز در حوزه فعالیتشان خواهند پرداخت.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای استان قم با بیان اینکه در حوزه مدیریت استان تلاش شد تا نمایشگاه به خوبی برگزار شود اظهار داشت: در این راستا مرکز رشد دانشگاه قم، سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات و مدیرکل فناوری اطلاعات استانداری همکاری خوبی در برگزاری چهاردهمین نمایشگاه فناوری اطلاعات و ارتباطات داشتند.

انتهای پیام/78010/ز20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول