اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور اساتید ملی و خبرنگاران گیلان

کارگاه آموزشی «رسانه و انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: دبیر کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان از برگزاری کارگاه آموزشی «رسانه و انقلاب اسلامی» با حضور اساتید ملی و خبرنگاران استانی خبر داد.

کارگاه آموزشی «رسانه و انقلاب اسلامی» برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، شهرام درویشی ظهر امروز در نشست کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی دهه فجر گیلان اظهار کرد: کارگاه آموزشی «رسانه و انقلاب اسلامی» از برنامه‌های جانبی جشنواره مطبوعات، خبرگزاری‌ها و پایگاه‌های خبری و تحلیلی فجر گیلان بوده که در رشت برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری در کارگاه مذکور برای مقابله آفندی جنگ نرم آموزش می‌بینند، افزود: خبرنگارانی که دارای کارت خبرنگاری فجر هستند می‌توانند در کارگاه آموزشی مذکور شرکت کنند و به شرکت‌ کنندگان در این دوره گواهی آموزشی معتبر اعطا می‌شود.

دبیر کمیته ارتباطات دهه فجر گیلان گفت: اعضای کمیته ارتباطات و اطلاع‌رسانی شهرستان‌ها، مدیران روابط عمومی اداره‌ها و نهاد‌های استان و خبرنگاران، تصویربرداران و عکاسان خبری گیلان در کارگاه آموزشی «رسانه و انقلاب اسلامی» شرکت می‌کنند.

وی با اعلام مکان نهایی برگزاری کارگاه آموزشی مذکور تصریح کرد: کارگاه آموزشی «رسانه و انقلاب اسلامی» روز پنجشنبه 5 بهمن جاری در تالار شبستان مخابرات گیلان در رشت برگزار می‌شود.

درویشی با تصریح بر اینکه باید نکات مثبت جامعه را در جریان خبری مستمر برجسته کرد و به عنوان فرهنگ عمومی جامعه در رسانه‌ها ترویج داد، یادآور شد: دنیای غرب مملو از تصمیمات غیر انسانی صهیونیستی، ترویج بی‌بند و باری و از بین بردن بنیان خانواده است که با جریان سازی رسانه‌ای درباره ویژگی‌های اسلام ناب محمدی(ص) می‌توان مردم کشورهای غربی را از گمراهی نجات داد.

وی تبیین دستاوردهای انقلاب اسلامی و نقش رسانه‌ها را از دیگر اهداف برگزاری کارگاه مذکور عنوان کرد.

انتهای پیام/2300/ز20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول