اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول کمیته دهه فجر فرهنگیان و دانش‌آموزان اصفهان:

برگزاری ویژه برنامه دهه فجر در 5700 واحد آموزشی استان اصفهان

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دهه فجر فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اصفهان گفت: در 5 هزار و 700واحد آموزشی استان اصفهان ویژه برنامه دهه فجر برگزار می‌شود.

برگزاری ویژه برنامه دهه فجر در 5700 واحد آموزشی استان اصفهان

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، لطف‌الله شیبانی، ظهر امروز در مصاحبه مطبوعاتی خود به تشریح ویژه برنامه‌های کمیته فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اصفهان در دهه مبارک فجر 91 پرداخت و اظهار کرد: برنامه‌های ویژه دهه فجر در بیش از 5 هزار و 700 مرکز آموزشی برگزار می‌شود.

وی افزود: در شهر اصفهان و نیز شهرستان‌ها، جلسات گفتمان هم اندیشی و ارتقاء فرهنگی و آموزشی اجرا می‌شود.

مسئول کمیته دهه فجر فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اصفهان تصریح کرد: همچنین جشن ویژه و مسابقات کتاب‌خوانی برای شهرستان‌ها برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در 11 بهمن ماه جاری جشن پیروزی انقلاب برگزار می‌شود، ادامه داد: برنامه گلبانگ انقلاب به صورت نمادین در یکی از مدارس ناحیه 2 نواخته و در روز 12 بهمن نیز در چند مدرسه زنگ انقلاب زده می‌شود.

وی یکی دیگر از برنامه‌های مهم این روز را حضور در نمایشگاه وِیژه دستاوردهای دهه فجر عنوان کرد و افزود: با توجه به سال تولید ملی و نیز جهاد اقتصادی نمایشگاهی از دست‌سازهای دانش‌آموزان فنی و حرفه‌ای از روز 14 بهمن ماه در کانون حضرت امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

مسئول کمیته دهه فجر فرهنگیان و دانش‌آموزان استان اصفهان با بیان اینکه چهار گروه هنری در این ایام به برگزاری برنامه‌ها می‌پردازند،گفت: جشن تکلیف دختران و پسران در ایام دهه فجر در گلستان شهداء با حضور 100 هزار نفری برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: روز 15 بهمن ماه برنامه میثاق با شهدا در گلستان شهدا برگزار می‌شود و نزدیک به 300 نفر از دانش‌آموزان خمینی‌شهری به اردوی راهیان نور اعزام می‌شوند.

شیبانی همچنین از اختصاص سه سالن ورزشی برای برگزاری برنامه‌های ویژه دهه فجر خبر داد و گفت: 2 هزار و 500 دانش آموز در این جشن‌ها شرکت می‌کنند.

انتهای پیام/63012/ت20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول