اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار لرستان:

پروانه 10 نانوایی در سطح لرستان باطل شده است

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان گفت: به دلیل برخی تخلفات، پروانه ۱۰ نانوایی در سطح لرستان باطل شده است.

پروانه 10 نانوایی در سطح لرستان باطل شده است

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌آباد علی هادی‌ چگنی عصر امروز در جمع خبرنگاران گفت: یکی از مشکلات استان لرستان پایین بودن کیفیت نان بوده که با کمک استاندار و سایر مسئولان این استان این مشکل در حال رفع شدن است.

وی ادامه داد: در بحث کیفیت نان در لرستان بسته نان تعریف شده که از صفر تا 100 یعنی از کشت به گندم تا پخت نان را شامل می‌شود.

چگنی با اشاره به اینکه برای نخستین‌بار در سطح لرستان پروانه 10 نانوایی متخلف به طور کلی باطل شده است، گفت: با تمام نانوایی‌های متخلف در سطح لرستان برخورد جدی می‌شود.

معاون برنامه‌ریزی استاندار لرستان در ادامه به بسته مرغداری‌ها اشاره کرد و گفت: بسته مرغداری‌ها در سطح لرستان تعریف شده که تمام مراحل جوجه‌ریزی تا بازار مصرف را شامل می‌شود.

وی بیان کرد: در سال جاری پرونده 26 مرغداری در سطح لرستان به خاطر تخلف باطل شده و با آنها برخورد شده است.

چگنی یادآور شد: 12 سد در سطح لرستان در حال ساخت است که پنج سد آن نیز روند پیشرفت مطلوبی را دارد.

وی به کشاورزی لرستان اشاره و عنوان کرد: استان لرستان در زمینه کشاورزی یکی از استان‌هایی است که اعتبارات و تسهیلات بخش کشاورزی را جذب کرده که با تلاش استاندار 40 میلیارد تومان دیگر نیز به لرستان اختصاص یافته است.

چگنی در پایان ابراز داشت: در سال 90 و 91 یک هزار و 800 میلیارد تومان طرح در کارگروه توسعه اشتغال و سرمایه‌گذاری لرستان مصوب شده است.

انتهای پیام/2304/ذ20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول