اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع):

ایمنی سفرهای راهیان نور افزایش چشمگیری داشته است

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم گفت: طی سال‌های اخیر اقدامات فراوانی برای افزایش ایمنی سفرهای راهیان نور صورت گرفته و این امر بازخورد خوبی در میان دانش‌آموزان داشته است.

ایمنی سفرهای راهیان نور افزایش چشمگیری داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی سپاه استان قم، مهدی اریسی در حاشیه اعزام 220 دانش‌آموز پسر دبیرستان‌های ناحیه یک آموزش و پرورش استان قم به اردوی راهیان نور با اشاره به ضرورت آشنایی نوجوانان به ویژه دانش‌آموزان دبیرستان‌های با فرهنگ جهاد، شهادت و پایداری اظهار کرد: دفاع مقدس پشتوانه فرهنگی جامعه است و این فرهنگ توسط جوانانی به ملت ایران عرضه شد که در سخت‌ترین شرایط در دفاع از دین و ولایت به جبهه‌ها رفتند.

وی افزود: به همین منظور امسال هم مانند سال‌های گذشته در نوبت اول دختران دبیرستانی قم به اردوهای راهیان نور اعزام شده و با حضور در مناطق جنگی جنوب کشور با محل شهادت و رشادت‌های رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس آشنا شدند و در نوبت دوم نیز که پس از امتحانات نیم سال اول صورت می‌گیرد دانش‌آموزان پسر اعزام می‌شوند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با بیان اینکه این ناحیه مقاومت دارای سهمیه هشت نوبت اعزام است گفت: در هر مرحله یعنی دختران و پسران هزار نفر در قالب کاروان‌های 220 نفره عازم کربلای ایران می‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: هر کاروان شامل پنج دستگاه اتوبوس بوده و سعی می‌شود امکانات رفاهی لازم برای دانش‌آموزان در طی سفر و مدت اقامت در جنوب کشور فراهم شود.

اریسی با اشاره به همکاری سازمان بسیج و سپاه علی بن ابیطالب(ع) در اعزام دانش‌آموزان قمی به اردوهای راهیان نور بیان داشت: برنامه‌ریزی گسترده‌ای برای این کار صورت گرفته و بهبود شرایط به وسیله ارزیابی‌های صورت گرفته از دانش‌آموزان کاملاً مشهود است و آن‌ها رضایت خود را از این سفرها ابراز داشته‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج امام حسین(ع) سپاه استان قم با تاکید بر افزایش ایمنی سفرهای راهیان نور ابراز کرد: تمام مسئولانی که همراه با دانش‌آموزان به این سفرها اعزام می‌شوند دوره‌های ایمنی را در مرکز گذرانده و آمادگی کاملی در این خصوص کسب کرده‌اند.

وی با بیان اینکه جلسات متعددی برای کارشناسان آموزش و پرورش و پرسنل سپاه در این زمینه برگزار شده است گفت: هر یک از این افراد حداقل 10 جلسه آموزشی را پشت سر گذاشته‌اند.

انتهای پیام/2258/غ/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول