اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پاکدشت:

خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان پاکدشت با اشاره به جایگاه رفیع شهدا گفت: خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند.

خانواده شهدا دین خود را به نظام و انقلاب ادا کرده‌اند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، قربانعلی مقبلی ساعاتی پیش در دیدار با خانواده‌های معظم شهدا، اظهار داشت: شهادت بالاترین ارزش الهی است که تنها نصیب بندگان مخلص، خداجو و شهادت‌طلب می‌شود.

فرماندار شهرستان پاکدشت عنوان کرد: عزت، اقتدار، عظمت، سربلندی و پیشرفت ملت ایران امروز مرهون خون پاک شهیدانی است که از همه هستی خود گذشتند تا ما در آرامش و آسایش به زندگی خود ادامه دهیم.

وی ادامه داد: شهدا درس آزادگی، ایثارگری و از خودگذشتگی را به ما آموختند و امروز وظیفه ما است که از آرمان شهدا و دستاوردهای انقلاب و نظام جمهوری اسلامی پاسداری کنیم.

مقبلی افزود: خانواده شهدا دین خود را به انقلاب و نظام ادا کردند و امروز وظیفه مسئولان است که نسبت به تکریم خانواده و یادگاران شهدا احساس مسئولیت بیشتری کنند.

فرماندار شهرستان پاکدشت اذعان داشت: فداکاری و گذشت خانواده شهدا بود که غبار تیره و تار را از چهره و حیات ملت ایران زدود و امروز کشور و ملت ایران اسلامی در اوج اقتدار در عرصه‌های مختلف بین‌المللی حضور پیدا می‌کنند.

این گزارش حاکی است، فرماندار شهرستان پاکدشت در این دیدارها ضمن شنیدن درد‌دل‌ها، صحبت‌ها و درخواست‌های خانواده‌های معظم شهدا از نزدیک با مشکلات و نیازمندی‌های این عزیزان آشنا شده و دستوراتی را در جهت رفع آنها صادر کرد.

گفتنی است، در راستای تجلیل از فرهنگ ایثار و شهادت، مقبلی فرماندار پاکدشت، امجدی مسئول حراست و امور ایثارگران فرمانداری، کلاته رئیس بنیاد شهید و جمعی از مسئولان شهرستان با خانواده معظم شهدا دیدار کردند.

انتهای پیام/2462/ی30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول