اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار زنجان:

پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور نیمه نخست 92 افتتاح می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون امور عمرانی استاندار زنجان از افتتاح ساختمان پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور در نیمه نخست سال آینده خبر داد.

پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور نیمه نخست 92 افتتاح می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، علی‌اکبری کریمی ظهر امروز در دیدار رئیس جمعیت هلال احمر با نماینده ولی فقیه در استان زنجان با اشاره به اقدامات مطلوب انجام شده طی سال جاری در حوزه امداد و نجات در سطح استان زنجان اظهار داشت: اعتبارات قابل توجهی در حوزه امداد و نجات از جمله هلال احمر در استان هزینه شده است.

وی تصریح کرد: میزان اعتبارات امداد و نجات استان زنجان نسبت به سال گذشته چهار برابر شده است.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان با اشاره به در دست احداث بودن پایگاه امداد و نجات جاده‌ای شمال‌غرب کشور در کیلومتر 20 اتوبان زنجان - قزوین افزود: بخش اعظم اعتبارات برای تکمیل این پایگاه هزینه شده است.

وی به همسایگی زنجان با هفت استان کشور اشاره کرد و گفت: زنجان در مسیر عبوری هفت استان کشور قرار دارد از این رو می‌تواند نقش‌ مهمی در امدادرسانی ایفا کند.

کریمی از آماده بهره‌برداری بودن چهار سوله احداث شده در پایگاه امداد و نجات شمال‌غرب کشور خبر داد و گفت: ساختمان این پایگاه در نیمه نخست سال‌جاری به بهره‌برداری می‌رسد.

*استقرار بالگرد در پایگاه امداد و نجات زنجان

وی با بیان اینکه مسئولان قول مساعد تبدیل پایگاه امداد و نجات زنجان را به پایگاهی برای شمال‌غرب داده‌اند، اضافه کرد: در این پایگاه بالگرد مستقر می‌شود.

معاون امور عمرانی استاندار زنجان تکمیل دیگر پایگاه‌های امداد و نجات استان و تقویت ناوگان جاده‌ای را از برنامه‌های استان اعلام کرد.

*ایجاد مجتمع امداد و نجات جاده‌ای

وی ایجاد مجتمع امداد و نجات جاده‌ای را از برنامه‌های پیش روی اعلام و اضافه کرد: این مجتمع با هماهنگی دیگر ارگان‌ها ایجاد می‌شود.

کریمی ایران را یکی از کشورهای حادثه‌خیر جهان عنوان و تصریح کرد: تنها راه کاهش آسیب‌های ناشی از حوادث ارتقای سطح آمادگی برای مقابله با آن است.

انتهای پیام/73004/ر30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول