اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دوازدهمین جلسه هم بدون دعوت از رسانه‌ها برگزار شد

ادامه سریال بی‌اعتنایی شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌جنوبی به رسانه‌ها

خبرگزاری فارس: دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌جنوبی در حالی برگزار شد که رسانه‌ها و مطبوعات بار هم شاهد ادامه سریال بی‌اعتنایی شورای اطلاع‌رسانی به رسانه‌ها و مطبوعات بودند.

ادامه سریال بی‌اعتنایی شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌جنوبی به رسانه‌ها

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، دوازدهمین جلسه شورای اطلاع‌رسانی خراسان‌جنوبی باز هم با بی‌اعتنایی و عدم دعوت از مدیران رسانه‌ها و مطبوعات برگزار شد.

بر اساس تصاویری که در پرتال استانداری خراسان‌جنوبی مو‌جود است در این نشست تنها مدیر رسانه رسمی دولت حضور داشت.

معاون استاندار خراسان‌جنوبی در این نشست در حالی ایجاد روحیه نشاط و امید به آینده در جامعه را از مهم‌ترین رسالت‌های رسانه‌ها خواند که مخاطبان سخنانش اصلاً در جلسه حضور نداشتند.

علی‌محمد گلستانی‌فرد ادامه داد: در شرایط فعلی که دشمن با تمام توان در پی نا امید کردن مردم است اطلاع‌رسانی از خدمات دولت و نظام موجب ایجاد روحیه نشاط و امید در جامعه می‌شود.

وی در حالی از دستگاه‌های ذیربط خواست که با رسانه‌ها همکاری کنند که مدتی است استانداری به صورت گزینشی از رسانه‌ها دعوت می‌کند و یا تنها مرجع کسب خبر را پرتال استانداری اعلام کرده است.

در این جلسه که گویا برای برنامه‌ریزی مهم‌ترین مناسبت کشور یعنی دهه فجر بوده مشخص نیست چرا مسئولان شورای اطلاع‌رسانی ترجیح داده‌اند تنها مخاطبشان خبرگزاری رسمی دولت و یا صدا و سیما باشد، البته شاید این شورا رسانه‌های استان را همین دو مجموعه می‌داند.

پیش از این نیز به دلیل عدم ارتباط شورای اطلاع‌رسانی استان با رسانه‌ها در یکی از جلسات شورای اطلاع‌رسانی در حالی از عملکرد مطبوعات و رسانه‌ها در زلزله اخیر انتقاد شده بود که برخی خبرگزاری‌ها حتی مسئولیت کم‌کاری شورای اطلاع‌رسانی را به دوش کشیدند.

انتهای پیام/2248/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول