اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور استاد حوزه علمیه شاهرود

محفل انس با قرآن دانش‏آموزی در شاهرود برپا شد

خبرگزاری فارس: محفل انس با قرآن کریم ویژه دانش‏آموزان شهرستان شاهرود برپا شد.

محفل انس با قرآن دانش‏آموزی در شاهرود برپا شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، عصر امروز محفل انس با قرآن و عترت در واحد پیشگام هفتم تیر بسیج دانش‏آموزی شاهرود برگزار شد.

در این مراسم که با حضور بیش از 150 نفر از دانش‏آموزان بسیجی در نمازخانه هنرستان شهدای هفتم تیر برگزار شد، قاریان بانوی بسیجی سمانه و سعیده جعفری به قرائت آیاتی از کلام‏الله مجید پرداختند.

استاد حوزه علمیه شاهرود در ادامه در سخنانی با اشاره به اهمیت قرآن در زندگی فردی و اجتماعی اظهار داشت: قرآن کتاب انسان‏ساز و قانون متعالی برای عمل در زندگی فردی و اجتماعی انسان است.

مریم جهازی تصریح کرد: خداوند متعال برای هر حرف قرائت شده قرآن، 10 حسنه قرار داده و این نشان‏دهنده اهمیت قرائت و تفکر در آن است.

استاد حوزه علمیه شاهرود افزود: قرآن آثار دنیوی و آخرتی دارد و در روایات و احادیث فراوانی به این موضوعات اشاره شده است و ما باید به آن توجه داشته باشیم.

جهازی تاکید کرد: ما همان‏طور که زبان‌های خود را به برکت قرآن خوش‏بو می‌کنیم، باید به دستورات آن نیز عمل و زندگی خود را به برکات آن معطر کنیم و زینت ببخشیم.

انتهای پیام/2249/و10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول