اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد استان مرکزی:

تصاحب فکر و اندیشه ملت ایران هدف دشمن از جنگ نرم است

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: هدف جنگ نرم دشمنان تصاحب فکر و اندیشه ملت ایران است.

تصاحب فکر و اندیشه ملت ایران هدف دشمن از جنگ نرم است

به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، مصطفی مشایخی ظهر امروز در کارگاه تخصصی جنگ نرم سپاه ناحیه اراک و در جمع پاسداران سپاه اظهار داشت: جنگ نرم و جنگ سخت تفاوت‌های بسیار آشکاری با یکدیگر دارند چراکه در جنگ سخت هدف دشمنان تصاحب زمین و در جنگ نرم تصاحب فکر و اندیشه است.

وی تصریح کرد: دشمن در جنگ سخت جسم افراد را مورد هجوم قرار می‌دهند، اما در جنگ نرم آنچه مورد توجه دشمنان قرار می‌گیرد فکر و اندیشه و اعتقادات است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی ادامه داد: دشمن برای رسیدن به اهداف خود در جنگ نرم از ابزار رسانه بهره گرفته است و این ابزار را به عنوان کارآمدترین ابزار می‌داند.

مشایخی ابراز داشت: ایجاد جاذبه از طریق رسانه‌های دیداری، شنیداری و گفتاری یکی از راهکارهای دشمنان برای جذب جوانان به سمت خود و تصاحب فکر و اندیشه آنان است که باید جوانان در برابر این ترفند دشمنان هوشیار بوده و فریب این جاذبه‌ها را نخورند.

وی افزود: فرهنگ مهدویت و پایگاه‌های بسیج ابزار قدرت ایران اسلامی در جنگ نرم هستند و باید از این ابزار نهایت بهره را در راستای خنثی سازی توطئه‌های دشمنان برد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مرکزی گفت: جذب نیروهای فکری فرهنگی در مجموعه بسیج از دیگر اقدامات مؤثر برای خنثی‌سازی توطئه‌های دشمنان در جنگ نرم است.

مشایخی بهره‌گیری از نیروهای جذاب با قدرت بیان و لسانی گرم را مایه جذب هرچه بیشتر نوجوانان و جوانان در بسیج دانست و بر آن تاکید کرد.

انتهای پیام/87001/و20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول