اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم خبر داد

پرداخت معوقات والیبالیست‌های آلومینیوم هرمزگان

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان از پرداخت معوقات بازیکنان این تیم خبر داد و گفت: طبق برنامه تلاش می‌کنیم با کسب 9 امتیاز از بازی‌های باقیمانده، جایگاه تیم را در جدول ارتقا دهیم.

پرداخت معوقات والیبالیست‌های آلومینیوم هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، محمدرضا دامغانی عصر امروز پس از باخت سه بر یک تیمش در مقابل نوین کشاورز با بیان اینکه از بازی هیچ کدام از بازیکنانش در بازی امروز راضی نیست، اظهار داشت: هر چه تعویض و از بازیکنان مختلف نیز استفاده کردیم، جواب نگرفتیم.

وی مدعی شد: باشگاه آلومینیوم هرمزگان، صبح امروز (سه‌شنبه) تمام و کمال باقیمانده مطالبات بازیکنان را به حساب آنها واریز کرده است و در این راستا هیچ مشکلی وجود ندارد.

دامغانی ضمن تشکر از مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان افزود: ما می‌دانیم این باشگاه در چه شرایط سختی نسبت به تأمین مطالبات بازیکنان اقدام کرده است که این امر جای تقدیر و تشکر دارد.

سرمربی تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان با بیان اینکه با گذشت 16 هفته از لیگ برتر تیمش فراز و نشیب‌هایی داشته است، اضافه کرد: تیم والیبال آلومینیوم هرمزگان بازی‌های خوبی را تاکنون ارائه داده است و امروز نیز می‌توانست تیم نوین کشاورز را در بندرعباس ببرد، اما باید تمرکز بیشتری بر روی بازی‌های آینده بگذاریم.

وی با بیان اینکه تیمش تمرینات خوبی نیز در روزهای گذشته برای بازی با نوین کشاورز داشته است، اظهار داشت: بازی‌های دور برگشت بسیار سخت است و از همین رو باید برای بازی‌های باقیمانده از این دور انرژی مضاعف بگذاریم.

دامغانی تأکید کرد که از فردا بازیکنان خود را برای بازی با تیم کاله آماده و مهیا می‌کند.

وی اظهار امیدواری کرد: تیمش با کسب 9 امتیاز از بازی‌های باقیمانده بتواند خود را به رده‌های ششم تا پنجم جدول برساند.

دامغانی در ادامه در پاسخ به سئوالی که آیا قول صعود تیمتان به پلی‌اف را می‌دهید؟ بیان کرد: تاکنون مسئولان باشگاه هیچ قولی مبنی بر اینکه تیم را به پلی‌آف برسانند، نداده‌اند.

وی در پایان یادآور شد: در ابتدای فصل طبق صحبت‌هایی که داشتیم، نگه داشتن تیم در جدول بود که تیم تاکنون و به جز سه بازی اخیر عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داده است.

انتهای پیام/88001/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول