اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

پایگاه امداد هوایی گلستان دستاورد بزرگ مدیریت بحران استان است + عکس

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان گفت: به ثمر رسیدن پایگاه امداد و نجات هوایی استان گلستان به عنوان دستاوردی بزرگ نتیجه پیگیری مجدانه شورای هماهنگی مدیریت بحران استان است که به عنوان یک خواسته مهم آن را در سال 85 تصویب کرده بود.

پایگاه امداد هوایی گلستان دستاورد بزرگ مدیریت بحران استان است + عکس

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، جواد قناعت در آیین استقرار بالگرد دایمی امداد و نجات استان در گرگان اظهار داشت: برای به ثمر رسیدن این پروژه بیش از 17 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 10 و 12 اداره کل مدیریت بحران استان هزینه شده است.

وی ادامه داد: تهیه زمین، تامین  اعتبار و منابع مالی از محل تملک استانی از جمله تلاش‎هایی بود که از سال 1386 آغاز و سرانجام امروز با استقرار یک بالگرد دایمی هلال احمر استان به ثمر نشست.

وی با تشکر از همه عوامل پیگیر احداث و راه‎اندازی پایگاه امداد و نجات هوایی از رسول حسام، مدیرکل پیشین این اداره کل و قاسم سمیعی، مدیر فعلی مدیریت بحران استان قدردانی کرد.

رئیس شورای هماهنگی مدیریت بحران استان با تشکر از رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اشاره به تلاش این جمعیت برای استقرار بالگرد دایمی در این پایگاه از تلاش مدیریت عامل سابق این جمعیت و مدیرعامل فعلی آن در استان تشکر کرد و از هلال احمر استان به عنوان دستگاهی کارآمد و فعال نام برد.

قناعت ابراز امیدواری کرد: استقرار این بالگرد بتواند برای انجام مأموریت‎های حوادثی در استان فعال و تأثیرگذار باشد.

* هلال احمر گلستان به درجه تیپ یک کشوری ارتقاء یابد

وی با اشاره به استان گلستان به عنوانی استانی حادثه‎خیز در سطح کشور گفت: خواسته استان از هلال احمر کشور آن است تا هلال احمر استان به درجه تیپ یک کشوری ارتقاء یابد.

وی عنوان کرد: راه‎اندازی مرکز آموزش‎های تخصصی امداد و نجات بین‎المللی در استان با توجه به انواع بلایای طبیعی و کارآمدی شورای هماهنگی مدیریت بحران این استان از دیگر خواسته‎های مهم و مورد نیاز استان به شمار می‎رود.

قناعت یادآور شد: این استان به واسطه ظرفیت مناسب در بخش گیاهان دارویی، خواستار مجوز استقرار کارخانه گیاهان دارویی در این نقطه از کشور است.

نخستین پایگاه هوایی امداد و نجات در گرگان با استقرار دایمی یک بالگرد از امروز رسماً آغاز به کار کرد.

انتهای پیام/2307/ذ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول