اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فامنین:

جابه‌جایی مناصب باعث نشاط سیاسی جامعه می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه فامنین گفت: جابه‌جایی مناصب باعث نشاط سیاسی برای خود افراد صاحب منصب و برای مردم می‌شود.

جابه‌جایی مناصب باعث نشاط سیاسی جامعه می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، حجت‌الاسلام محسن ثابتی شامگاه چهارشنبه در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فامنین با بیان اینکه هر منصبی روزی جابجا می‌شود، افزود: امروز دو سرباز انقلاب برای انجام خدمت در مناصب دولتی خود جابه‌جا می‌شوند که امیدواریم هر کدام در جایگاه خود موفق عمل کنند.

وی گفت: جابه‌جایی مناصب باعث نشاط سیاسی برای خود افراد صاحب منصب و برای مردم می‌شود و همه در واقع سرباز اسلام و ولایت هستیم و چند صباحی توفیق خدمتگزاری به مردم متعهد و ولایی شهرستان فامنین در حد توان برای ما فراهم شده است.

امام جمعه فامنین در ادامه با بیان اینکه اگر کارها با اخلاق و برای مردم باشد، مورد رضایت خداست، اظهار داشت: با شناختی که از این دو بزرگوار دارم هر دو فعال، کوشا و تلاشگر هستند و برای مردم کار می‌کنند.

وی با بیان این که با حمایت مسئولان و ایجاد بسترهای مناسب و هماهنگی بین دستگاه‌ها، توسعه شهرستان محقق می‌شود، خاطرنشان کرد: اگر مدیری قوی در راس کار باشد اما زیر دستان و یا مافوق در مورد او کارشکنی کند، نمی‌تواند خوب کار کند و اگر مدیری ضعیف در منصبی قرار گیرد با حمایت و بهره‌گیری از مشاوران و کارشناسان خوب موفق عمل خواهد کرد.

ثابتی با اشاره به اینکه فامنین از لحاظ جغرافیایی کوچک‌ترین شهرستان استان است، یادآور شد: با توجه به ظرفیت‌های اقتصادی و استراتژیک، فامنین در استان نیازمند توجه و اهتمام بیشتر مسئولان در راستای رشد و توسعه است.

فرماندار جدید فامنین نیز در این مراسم گفت: برای توسعه شهرستان با توجه به تجارب و تحصیلات خود برنامه‌هایی مد نظر دارم که نیازمند حمایت مسئولان از جمله استاندار است.

سیدرسول حسینی افزود: از زمانی که فامنین به شهرستان ارتقا یافته تغییرات اساسی در سطح منطقه رخ داده است.

وی ادامه داد: ارتقاء فامنین به شهرستان کار بسیار سخت و مهم و آرزوی دیرین مردم منطقه بود که با تحقق آن، رشد و توسعه شهرستان شتاب بیشتری گرفته است.

فرماندار فامنین خاطرنشان کرد: در طول این مدتی که فامنین شهرستان شده 40 اداره در آن مستقر شده و به 20 روستا گازرسانی شده و همچنین دانشگاه پیام نور با 20 رشته در مقاطع تحصیلی کاردانی و کارشناسی فعال شده است.

وی در پایان گفت: این شهرستان تازه تأسیس است و به اختصاص اعتبارات بیشتری برای توسعه نیاز دارد.

انتهای پیام/89019/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول