اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه فردوس:

وحدت تنها راه محو غده سرطانی جهان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه فردوس با اشاره به پیروزی مسلمانان در مصر و منزوی شدن رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: با وحدت جامعه اسلامی ریشه رژیم صهیونیستی این غده سرطانی از جا کنده می‌شود.

وحدت تنها راه محو غده سرطانی جهان است

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، حجت‌الاسلام محمدرضا بابایی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه فردوس اظهار کرد: اندیشه وحدت میان مذاهب اسلامی یکی از موضوعاتی است که با وجود گذشت چهارده قرن از بعثت رسول اکرم(ص) همچنان مطرح و مورد توجه شیعه و سنی است.

وی افزود: دشمنان به خاطر پیشرفت‌های دین مبین اسلام، برای تفرقه‌افکنی بین مسلمانان شیعه و سنی بسیج شده و برنامه‌ریزی می‌کنند بنابراین باید با نگرش عمیق و هوشیاری کامل به این موضوع بنگریم.

امام جمعه فردوس وحدت را ابتکار امام راحل(ره) دانست و تصریح کرد: حضرت امام(ره) با مطرح کردن بحث وحدت میان شیعه و سنی تلاش کردند تا زمینه‌ای برای اتحاد جهان‌ اسلام در مقابل قدرت‌های استعماری به وجود بیاورند.

بابایی یادآور شد: امام(ره) از شیعه و سنی خواست تا با استفاده از مشترکات در برابر دشمن مشترک خود بایستند و نقشه‌های دشمنان را برای ایجاد تفرقه بین آنان خنثی کنند.

* با وحدت جامعه اسلامی، ریشه رژیم صهیونیستی کنده می‌شود

وی با اشاره به پیروزی مسلمانان در مصر و منزوی شدن رژیم صهیونیستی در منطقه گفت: با وحدت جامعه اسلامی ریشه رژیم صهیونیستی این غده سرطانی از جا کنده می‌شود.

امام جمعه فردوس دین اسلام را تامین‌کننده دنیا و آخرت مردم دانست و افزود: با جامعیت دین مبین اسلام، تا روز قیامت به هیچ مکتب دیگری نیاز نداریم.

بابایی تصریح کرد: در آستانه انتخابات ریاست جمهوری توطئه‌هایی در کار است که اصل مترقی ولایت فقیه را تضعیف می‌کند بنابراین مردم باید با بصیرت و هوشیاری مانع تحقق اهداف شوم دشمن و بدخواهان نظام شوند.

وی از برگزاری برنامه‌های متنوع در ایام دهه فجر خبر داد و یادآور شد: همزمان با نخستین روز از دهه مبارک فجر، ماکت جایگاه

امام(ره) در میدان 15 خرداد توسط مردم فردوس گلباران می‌شود.

انتهای پیام/69007/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول