اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه خمینی‌شهر:

دولت اجازه ندهد به بهانه نبود برنج نظام زیر سؤال برود

خبرگزاری فارس: امام جمعه خمینی‌شهر گفت: نباید اجازه بدهیم به بهانه توزیع برنج و کوچک‌ترین مسائل، تمام دستاورد های نظام ما زیر سؤال برود و خوراک تبلیغات دشمنان قرار گیرد.

دولت اجازه ندهد به بهانه نبود برنج نظام زیر سؤال برود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام عباس رحیمی در خطبه‌های نماز جمعه خمینی‌شهر با انتقاد به عملکرد مسئولان دولت اظهار کرد: شرایط  اقتصادی به وجود آمده تمام خدمات و دستاوردها و پیشرفت‌های نظام ما را زیر سؤال برده است.

وی ادامه داد: مسئولان دولت باید با اصلاح وضعیت به وجود آمده با اجرای راهکار لازم، از تشدید شدن اوضاع موجود جلوگیری کنند.

امام جمعه خمینی‌شهر خاطرنشان کرد: امروز انبارهای کالا پر است و کمبودی در این زمینه نداریم، اما یک عده فتنه می‌کنند و دولت و قوه قضائیه باید جلوی خرابکاری فتنه‌گران اقتصادی را بگیرید.

امام جمعه خمینی‌شهر تصریح کرد: هنر امروز مسئولان ما توزیع عادلانه اقلام موردنیاز مردم در آرامش کامل است و دولت باید از تشکیل صف و بی عدالتی جلوگیری کند

وی افزود: مسئولان استان و شهرستان اجازه ندهند، صف‌های مردم در جامعه شکل بگیرد و با تدبیر و مدیریت صحیح عمل کنند، تشکیل صف بهانه‌ای برای منافقین و افراد سودجو برای تبلیغات علیه نظام فراهم می‌کند.

امام جمعه خمینی‌شهر با اشاره به شرایط دوران جنگ و اوایل انقلاب گفت: با وجود کمبودها در اوایل انقلاب، تجربه زمان جنگ نشان داد، امکان توزیع عادلانه اقلام موردنیاز مردم بدون بی‌عدالتی و در آرامش کامل وجود دارد.

وی یادآور شد: در توزیع برنج‌های احتکار شده با عدالت رفتار کنید، این روش توزیع باعث بدبینی مردم به نظام می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه فتنه‌گران اقتصادی به دنبال افزایش فشار بر مردم هستند، اظهار کرد: بعضی از محتکران به مردم و نظام خیانت می‌کنند، دولت باید با جدیت با احتکار کالاها برخورد کند. 

وی خطاب به مسئولان دولت گفت: مسئولان نظام با جدیت و قاطعیت وارد میدان مبارزه با احتکار و قاچاق کالا شوند و با برنامه‌ریزی منسجم، جلوی احتکار کالای‌های مورد نیاز مردم را بگیرند.

وی تصریح کرد: هر روز ما شاهد هستیم، فتنه گران اقتصادی به یک بهانه در بازار اقتصادی فتنه می‌کنند.

امام جمعه خمینی‌شهر در پایان ابراز کرد: علت اصلی فتنه فتنه‌گران اقتصادی، سرمایه و ثروت سرگردانی است که بدون ضابطه و قانون در سال‌های اخیر به دست آورده‌اند.

انتهای پیام/2301/ذ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول