اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شهرری:

استکبار جهانی در عراق همچون سوریه رسوا می‌شود

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرری با اشاره به توطئه‌های استکبار جهانی در کشورهای اسلامی و عاقبت خفت بار آن‌ها گفت: استکبار در عراق همچون سوریه رسوا می‌شود.

استکبار جهانی در عراق همچون سوریه رسوا می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، حجت‌الاسلام والمسلمین سید علی شاهچراغی در خطبه‌های نماز جمعه شهرری پس از توصیه خود و همگان به تقوای الهی ضمن گرامیداشت هفته وحدت با اشاره به اقدامات رسول مکرم اسلام (ص) که در راستای وحدت صورت گرفت، رمز پیروزی ملت ایران را وحدت و اتحاد دانست و گفت: مردم باید در اختلافات قومی، سیاسی و ... مراقب توطئه‌های دشمنان اسلام و نظام باشند.

امام جمعه شهرری با تاکید به اتحاد بین شیعه و سنی اظهار داشت: ملت ایران اعم از شیعه و سنی و نژادهای مختلف مانند ترک، لر، کرد، فارس، کرد و ... همیشه با اتحاد و هماهنگی برای اسلام و قرآن گام برداشته‌اند.

وی در ادامه هفته وحدت را یادگار بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: فراگیر شدن اسلام و سیره پیامبر(ص) سبب ترس و تزلزل استکبار جهانی شده است و آنچه امروز بیش از هر چیزی مسلمانان را مقابل استکبار جهانی مستحکم‌تر می‌کند پرهیز از تفرقه است.

حجت‌الاسلام شاهچراغی با اشاره به رسوایی استکبار جهانی در سوریه بیان داشت: مثلث شوم پس از دو سال اغتشاش، جنایت و ... در سوریه به فضل خدا نتوانستند به اهداف خود برسند و مردم سوریه با ایستادگی و مقاومت خود نشان دادند که حامی دولت هستند و ضمن گرفتن فرصت از دشمنان بار دیگر استکبار جهانی را رسوا کردند.

امام جمعه شهرری با اشاره به وضعیت فعلی کشور سوریه گفت: در حال حاضر آرامش نسبی در سوریه ایجاد شده است و دولت بشار اسد اعلام کرد هرکسی که از این کشور رفته است فرصت دارند که به کشور بازگردند.

وی ادامه داد: اما استکبار جهانی هنوز هم آرام نشسته است و پول عرب‌ها مانده است و وقتی که در سوریه با شکست روبرو شدند حال با حضور در عراق همان خباثت و انگیزه باطل خود را دنبال می‌کنند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی گفت: امروز استکبار باید ببیند که در کشورهای مختلف منفور است و حال آنها با این اقدامات جنون آمیز خود به‌دنبال انتقام از بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی ایران که منشاء بیداری اسلامی است و شیعیان است.

امام جمعه شهرری تاکید کرد: متاسفانه استکبار جهانی چند هزار نفری که با در دست داشتن عکس صدام راهپیمایی کردند را می‌بیند اما بیش از 17 میلیون عاشق و دلداده اهل بیت عصمت و طهارت علیهم‌السلام که در اربعین حسینی در کربلا حضور یافته بودند را نمی‌بیند.

حجت‌الاسلام شاهچراغی ضمن قدردانی از خانواده معظم شهدا، مردم غیور ایران اسلامی و مسئولان نظام که درگذشت عمویش را تسلیت گفتند، عنوان کرد: حجت‌الاسلام شاهچراغی به تعبیر فرزند شهیدش عالمی عامل بود.

انتهای پیام/2462/ر30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول