اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت بردسکن:

تعامل و همدلی بین دولت و مجلس یک اقدام تیزهوشانه بود

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت بردسکن گفت: تعامل و همدلی بین دولت و مجلس یک اقدام تیزهوشانه در این برهه بود و باید هدف از این اقدام رفع مسائل و مشکلات مردم باشد.

تعامل و همدلی بین دولت و مجلس یک اقدام تیزهوشانه بود

به گزارش خبرگزاری فارس از بردسکن، حجت‌الاسلام محرم مصوری ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این شهرستان اظهار داشت: عده‌ای اعلام می‌کنند که پروژه‌های عمرانی متوقف شده است، در صورتی که در ایام دهه مبارک فجر امسال 62 پروژه با اعتباری بالغ بر 23 میلیارد تومان فقط در شهرستان بردسکن افتتاح و کلنگ‌زنی می‌شود که 67 درصد این طرح‌ها در مناطق روستایی و محروم خواهد بود.

خطیب جمعه بردسکن با بیان اینکه با مدیریت و تعامل و همدلی می‌توان تمامی مشکلات و تحریم‌ها را پشت سر گذاشت، گفت: حل کردن مسایل و مشکلات معیشتی مردم ربطی به تحریم‌ها ندارد و مسئولان می‌توانند با وحدت و تعامل این مهم را رفع کنند.

امام جمعه موقت بردسکن با اشاره به اینکه در خردادماه سال آینده انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستاها را داریم، ادامه داد: دشمنان درصدد این هستند که حضور مردم را در این انتخابات مهم و سرنوشت‌ساز کمرنگ کنند.

وی حضور پرشور و گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن را مقدمه‌ای برای برگزاری انتخابات پرشور و گسترده عنوان کرد و از اقشار مختلف مردم خواست در این روز اقتدار خود را به نمایش بگذارند.

مصوری بر هر چه بهتر برگزار کردن برنامه‌های دهه مبارک فجر با محوریت مردم تأکید کرد و از متولیان امر خواست، خاطرات این ایام را برای نسل چهارم انقلاب بازگو کنند و اقدامات انجام شده نظام را به سمع و نظر مردم برسانند. 

امام جمعه موقت بردسکن ضمن تبریک فرا رسیدن میلاد با سعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع) گفت: دشمنان از بدو پیروزی انقلاب تاکنون به طرق مختلف قصد تفرقه بین مسلمانان و کشورهای اسلامی را داشته‌اند که حضرت امام (ره) از 12 تا 17 ربیع‌الاول به عنوان هفته وحدت نامگذاری کردند که می‌طلبد کشورهای اسلامی وحدت خود را حفظ کنند تا دشمنان نتوانند به اهداف شوم خود دست پیدا کنند. 

وی در پایان رمز موفقیت و پیروزی مسلمانان را وحدت عنوان کرد و گفت: بیداری اسلامی که در کشورها به وجود آمده، ناشی از وحدت و تعامل مسلمین است که باید این وحدت حفظ شود.

انتهای پیام/70006/ذ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول