اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زیرکوه خبر داد

جذب 46 درصد اعتبارات کشاورزی شهرستان زیرکوه

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار زیرکوه گفت: تاکنون 630 طرح کشاورزی با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان زیرکوه تصویب شده که بالغ بر 46 درصد این اعتبارات جذب شده است.

جذب 46 درصد اعتبارات کشاورزی شهرستان زیرکوه

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، علی‌اکبر اکبری‌راد ظهر امروز در هشتمین کارگروه بخش کشاورزی زیرکوه با اشاره به اینکه مشاغل خانگی زیر مجموعه بخش کشاورزی و دامی می‌توانند از تسهیلات این کارگروه برخوردار شوند، اظهار داشت: مدیران کمیته امداد امام خمینی (ره) و بهزیستی افراد واجد شرایط را به این کارگروه معرفی کنند.

وی با بیان اینکه توسعه بخش کشاورزی علاوه بر ایجاد اشتغال پایدار سبب درآمدزایی بیشتر برای کشاورزان به ویژه روستاییان می‌شود، ادامه داد: اطلاع‌رسانی‌های لازم توسط اعضای کارگروه به بهره‌برداران برای برخورداری از تسهیلات بخش کشاورزی انجام شود.

معاون فرماندار زیرکوه بر توسعه تشکل‌های تعاونی برای بهره‌مندی از تسهیلات ارزان‌قیمت کارگروه توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد و افزود: استمرار این کارگروه و فعال کردن بیش از پیش آن ضروری است.

تصویب 70 طرح کشاورزی در هشتمین کارگروه بخش کشاورزی زیرکوه

اکبری‌راد ادامه داد: تاکنون 630 طرح کشاورزی با اعتبار 6 میلیارد و 200 میلیون تومان در شهرستان زیرکوه تصویب شده که بالغ بر 46 درصد این اعتبارات جذب شده است.

مدیر جهاد کشاورزی زیرکوه از تصویب 70 طرح در این کارگروه خبر داد و متذکر شد: این طرح‌ها در حوزه‌های آب و خاک، تولیدات گیاهی، دامی، باغبانی و صنایع در بخش‌های شازکوه، زهان و بخش مرکزی زیرکوه اجرایی می‌شود.

محمدابراهیم‌پور اذعان داشت: اعتبار این تعداد طرح رقمی بالغ بر 12 میلیارد ریال است.

انتهای پیام/69010/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول