اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 400 داوطلب

آزمون سطح ورزش آتش‌نشانی صومعه‌سرا برگزار شد

خبرگزاری فارس: آزمون سطح ورزش آتش‌نشانی صومعه‌سرا برای انتخاب و جذب نیروهای جدید با حضور 400 داوطلب برگزار شد.

آزمون سطح ورزش آتش‌نشانی صومعه‌سرا برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا، شهردار صومعه‌سرا امروز در جریان برگزاری آزمون سطح ورزش برای جذب نیروهای جدید در آتش‌‌نشانی این شهرستان، اظهار کرد: این آزمون در راستای تقاضای افراد داوطلب برای فعالیت در حوزه آتش‌نشانی برگزار شده است.

حسین احمدی با بیان اینکه بالغ بر 400 نفر در آزمون مرحله نخست یا مرحله سطح ورزش و آزمون قدرت جسمی در صومعه‌سرا شرکت داشتند،افزود: از این تعداد شرکت کننده تنها 12 نفر به صورت شرکتی جذب آتش‌نشانی صومعه‌سرا می‌شوند.

وی، برگزاری آزمون مذکور را طی دو روز عنوان کرد و گفت: آزمون در این دو روز با حضور اساتید ورزش و نمایندگانی از استانداری، شهرداری، آتش‌نشانی، شرکت مربوطه و تعدادی از مدیران صومعه‌سرا برای نظارت و ارزشیابی برگزار می‌شود.

شهردار صومعه‌سرا با اشاره به سطح سواد داوطلبان شرکت کننده و اهمیت میزان توانایی جسمانی آنها برای شرکت در این آزمون، اذعان کرد: بیشتر شرکت کنندگان در سطح سواد دیپلم قرار دارند.

به گفته وی، دارا بودن توانایی جسمانی قوی و ورزشکار بودن از درجه اهمیت بیشتری برای قبولی در آزمون مرحله نخست یا آزمون ورزش برخوردار است.

احمدی با تصریح بر اینکه مرحله نخست از آزمون ورزش در صومعه‌سرا برگزار می‌شود، یادآور شد: نفرات برگزیده در صورت قبولی و پذیرش برای اجرای مرحله تکمیلی و تخصصی به آتش‌نشانی استان معرفی می‌شوند.

وی با بیان اینکه، تاریخ اعلام نتایج نهایی آزمون‌های گرفته شده اکنون مشخص نیست، تاکید کرد: هر زمان نتایج مشخص شود به افراد شرکت کننده اطلاع داده می‌شود.

شهردار صومعه سرا، چهار نفر از مجموع 12 نیروی پذیرفته شده را دارای گواهی رانندگی پایه «یک» دانست و یادآور شد: تمام این نیروها پس از طی موفق مراحل عملی و تئوری به صورت شرکتی در آتش‌نشانی صومعه‌سرا مشغول به فعالیت می‌شوند.

انتهای پیام/84003/ت30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول