اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان:

جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان جنگ نرمی علیه دشمنان است

خبرگزاری فارس: دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان حرکتی تهاجمی و جنگ نرمی در مقابل جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود.

جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان جنگ نرمی علیه دشمنان است

حسین ملایری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به مهم‌ترین اهداف در نظر گرفته شده برای برگزاری جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان اظهار کرد: در حال حاضر وضعیت مالی برخی از کشور‌ها از سویی در جهان نا‌به‌سامان است و از سوی دیگر تحریم و تورم‌های حاکم سبب خسارات و آسیب‌های جبران‌ناپذیری به هر جامعه می‌شود.

وی با تأکید بر اینکه با توجه به این موارد رهبر معظم انقلاب با نگاه تیز‌بینانه و مدبرانه امسال را با عنوان تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی نام‌گذاری کرده‌اند، ادامه داد: مردم باید بدانند این شعار تنها یک نام‌گذاری نیست بلکه تجویزی خردمندانه و بی‌نقص از سوی رهبر معظم انقلاب برای پیشرفت کشور در ابعاد اقتصادی است.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان تصریح کرد: در صورتی که تمام اقشار مختلف جامعه در راستای تحقق‌بخشی به این موضوع حرکتی جهادی و انقلابی داشته باشند به صورت قاطع و حتمی می‌توانیم تحریم‌ها را دور بزنیم و نظاره‌گر ذلالت دشمن باشیم.

وی با اشاره به اینکه این جشنواره با فعال کردن هنر، رسانه، هنرمندان و فیلم‌سازان در راستای ساخت و تولید آثار فاخر می‌تواند جامعه را در راستای حمایت از کار و سرمایه ایرانی فعال کند، اضافه کرد: فرهنگ تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی باید در سطح جامعه نهادینه شود.

ملایری با بیان اینکه جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان حرکتی تهاجمی و جنگ نرمی در مقابل جنگ نرم و توطئه‌های دشمنان به شمار می‌رود، تأکید کرد: چرا همیشه باید در انتظار دشمن و افکارش باشیم بلکه ملت ایران با استفاده از ابزار‌های در اختیار خود می‌توانند تمام ابزار‌های دشمنان را برای تخریب ایران خنثی کنند.

وی با تاکید بر اینکه دشمنان باید بدانند که ملت ایران از وجود رهبر معظم انقلاب برخوردار هستند، افزود: ملت ایران در تمام عرصه‌ها پیرو موازین رهبری هستند و تدابیر رهبری سبب پیروزی ایران در تمام عرصه‌ها می‌شود.

دبیر جشنواره فیلم کوتاه سده لنجان گفت: آثاری که به دبیرخانه این جشنواره ارسال شده است حضور مستند‌سازان معروف و حرفه‌ای کشور را در جشنواره تولید ملی حمایت از کار و سرمایه ایرانی نشان می‌دهد.

انتهای پیام/63004/صا30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول