اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون عمران استانداری آذربایجان‌شرقی خبر داد

اتمام نازک‌کاری 54 هزار واحد مسکن در آذربایجان‌شرقی‌/ تحویل کلید مسکن مهر در دهه‌فجر

خبرگزاری فارس: معاون عمران استانداری آذربایجان‌شرقی گفت: هم‌اکنون 90 هزار واحد مسکن مهر در سطح استان در حال ساخت بوده که کار نازک‌کاری بیش از 54 هزار واحد از آنها به اتمام رسیده است.

اتمام نازک‌کاری 54 هزار واحد مسکن در آذربایجان‌شرقی‌/ تحویل کلید مسکن مهر در دهه‌فجر

محمد اشرف‌نیا  امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: همزمان با ایام پیروزی انقلاب اسلامی از 32 هزار واحد مسکن مهر افتتاح و در اختیار متقاضیان این مجموعه‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: از این واحدها 13 هزار و 600 واحد در شهرهای بالای 25 هزار نفری و 6 هزار واحد نیز در شهرهای زیر 25 هزار نفر تحویل داده می‌شود.

اشرف‌نیا افتتاح 4 هزار و 500 واحد مربوط به بافت فرسوده از دیگر واحدهای تحویلی همزمان با این ایام در بخش مسکن مهر اعلام کرد و گفت: در شهر جدید سهند نیز کلید 8 هزار و 300 واحد مسکن تحویل داده خواهد شد.

وی در مورد تعهد بخش مسکن مهر آذربایجان‌شرقی گفت: در آذربایجان‌شرقی 90 هزار واحد مسکن مهر در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.

این مقام حوزه طرح‌های عمرانی آذربایجان‌شرقی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 54 هزار و 453 واحد مسکن مهر در استان در مرحله نازک کاری هستند.

اشرف‌نیا با بیان اینکه 3 هزار پروژه توسط 61 دستگاه اجرایی در حال اجراست بر تامین اعتبار از سایر منابع تاکید کرد و افزود: دستگاه‌های اجرایی می توانند از طریق فروش اموال مازاد، انتشار اوراق مشارکت و یا از طریق منابع خارجی به صورت فاینانس اعتبار طرح‌های در دست اجرا را تامین کنند.

وی بر نظارت مستمر بر اجرای پروژه‌ها تاکید کرد و افزود: دستگاه ها باید در برآورد اولیه اعتبار مورد نیاز پروژه‌های عمرانی دقت بیشتری داشته باشند و در واگذاری طرح‌ها به صورت مناقصه‌ای، به پیشنهادات غیرمعمول پیمانکاران ترتیب اثر ندهند تا در تکمیل طرح با مشکل کمبود اعتبار مواجه نشوند. 

انتهای  پیاام/60002/ش30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول