اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست کمیته امداد مطرح کرد

سهم‌خواهی برخی از ‌مبارزین قبل از انقلاب ‌از نظام ‌/ مدیریت بیش از 25 سال ممنوع‌

خبرگزاری فارس: سرپرست کمیته امداد امام خمینی با اشاره به اینکه خدمتگزاری در نظام ولایی اعتبار است گفت: بعد از پیروزی انقلاب برخی به دنبال سهم‌‌خواهی از نظام اسلامی بودند و این موضوع آنها را نابود کرد.

سهم‌خواهی برخی از ‌مبارزین قبل از انقلاب ‌از نظام ‌/ مدیریت بیش از 25 سال ممنوع‌

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان حسین انواری عصر امروز در آیین تودیع و معارفه مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان همدان به حرکت در راه رضای خدا اشاره کرد و تصریح کرد: همه بداخلاقی‌ها و جهالت‌هایی که در جامعه اتفاق می‌افتد برای این است که در تاریکی حرکت می‌کنیم، پس باید بدانیم بدون اتصال به خدا خاموش می‌شویم.

وی با بیان اینکه الگو و اسوه ما پیامبر و ائمه هستند افزود: رمز پیروزی انقلاب اسلامی اعتقاد به اسلام و وحدت کلمه است که باید مد نظر باشد.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خاطر نشان کرد: اگر در مسیر حرکت انقلاب اسلامی از سه اصل مبانی دینی، اتحاد مردم و تبعیت از رهبری پیروی کنیم به انقلاب اسلامی هیچ آسیبی وارد نمی‌شود.

وی به بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی اشاره کرد و یادآور شد: بیداری اسلامی و خیزش‌های انقلابی در کشورهای اسلامی و غیر‌مسلمان به تبعیت از انقلاب اسلامی ایران به رهبری امام راحل شکل گرفته و ما باید قدر خود را در این موقعیت به وجود آمده بدانیم و رسالت سنگین خود را در حمایت از این خیزش‌ها انجام دهیم.

انواری در ادامه با بیان اینکه شهدا برای احیای حق و ایجاد حکومت اسلامی شهید شدند گفت: امروز ما وارث خون شهدا هستیم و باید از این میراث به خوبی حفاظت و حراست کنیم.

وی در ادامه به سهم‌خواهی برخی از چهره‌های فعال و مبارزین قبل از انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی برخی به دنبال حق‌خواهی از نظام اسلامی بودند و این موضوع آنها را نابود کرد در صورتی که باید دانست در نظام اسلامی حقی نداریم و انجام وظیفه یک تکلیف است.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی ادامه داد: در نظام اسلامی فقط ما مدال افتخارآمیز خدمت به مردم را به سینه آویختیم و فقط به ادای تکلیف عمل می‌کنیم.

وی اضافه کرد: در نظام اسلامی اگر مسئولیتی به فردی سپرده می‌شود به صورت امانت و در راستای آزمون و ادای تکلیف است و باید به اهلش سپرده شود.

انواری با اشاره به اینکه در کمیته امداد با نگاه پاسخگویی مدیران مناصب توزیع می‌شود تأکید کرد: در برخی از ادارات تودیع با اخم و بداخلاقی انجام می شود و این در حالی است که در کمیته امداد تودیع و معارفه با نشاط و گشاده‌رویی انجام می‌شود.

وی ادامه داد: همکاری و تعامل در کمیته امداد شاکله اصلی کار و انتصابات است و انتصابات بر اساس شایسته‌سالاری به صورت امانت از سوی مقام معظم رهبری واگذار می‌شود.

سرپرست کمیته امداد امام خمینی خاطرنشان کرد: نباید فردی بیش از 25 سال مدیریت کند بلکه باید جای خود را به دیگران بدهد و در واقع با انتقال تجربیات مدیریتی خود به جوانان مدیرپرور باشد.

در پایان مراسم علیرضا ابراهیمی به عنوان مدیر کل کمیته امداد استان همدان معرفی و از زحمات مهدی فضلی تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/89019/ش30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول