اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد سوادکوه:

پویایی نظام با محوریت ولایت فقیه به دست آمده است

خبرگزاری فارس: مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به افتخارات نظام اسلامی گفت: پویایی نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه به دست آمده است.

پویایی نظام با محوریت ولایت فقیه به دست آمده است

به گزارش خبرگزاری فارس از سوادکوه، حجت‌الاسلام علی رضانژاد صبح امروز در جلسه برنامه‌ریزی دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به ایام دهه فجر به بیان اهمیت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی پرداخت و گفت: در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی از مواردی است که در گفتار و رفتار مسئولان باید مورد توجه باشد.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری برای حضور حداکثری در انتخابات عنوان کرد: حضور حداکثری در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات که بیانگر تأیید دوباره نظام جمهوری اسلامی توسط ملت ایران و از تأکیدات مقام معظم رهبری است، مورد تشویق و یادآوری قرار گیرد.

وی با بیان این‌که وحدت و یکپارچگی نا امیدی دشمن را فراهم می‌آورد، یادآور شد: ملت ایران در راهپیمایی 22 بهمن و حضور در برنامه‌های دهه فجر، بصیرت و هوشیاری و یکپارچگی خود را نشان می‌دهند.

رضانژاد به دلایل پویایی و پیروزی‌های ملت ایران در 33 سال گذشته اشاره کرد و افزود: پویایی نظام جمهوری اسلامی با محوریت ولایت فقیه به دست آمده است.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سوادکوه خواستار برنامه‌ریزی ویژه برای کودکان، نوجوانان و جوانان با موضوع پیروزی انقلاب اسلامی شد و یادآور شد: برنامه‌های شاد و با محتوای بیان ارزش‌های نظام اسلامی برای کودکان، نوجوانان و جوانان باید با زبان روز و تأثیرگذار برنامه‌ریزی و اجرایی شود.

انتهای‌پیام/86015/م20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول