اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار کرمانشاه خبر داد

افزایش ارائه تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به روستائیان

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمانشاه گفت: تسهیلات طرح توسعه کشاورزی از جمله خدماتی است که به روستائیان ارائه می‌شود که تاکنون سهم استان کرمانشاه به 314 میلیارد تومان افزایش یافته است.

افزایش ارائه تسهیلات طرح توسعه کشاورزی به روستائیان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، بابک دلفانی بعد از بازدید از چند روستای محروم استان، به تشریح دستاوردها و خدمات ارائه شده در حوزه توسعه و بالندگی روستاهای کشور با محوریت استان کرمانشاه پرداخت و گفت: خوشبختانه در روستاهای استان کرمانشاه نیز به صورت‌های مختلفی خدمات چشمگیر در حوزه‌های مختلف راه، آب ،گاز ، ارتباطات و کشاورزی ارائه شده است .

براساس گزارش اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری کرمانشاه، دلفانی ادامه داد: تاکنون موفق شده‌ایم سهم استان کرمانشاه را به 314 میلیارد تومان افزایش دهیم که در برابر آن روستائیان می‌توانند با استفاده از این تسهیلات اراضی قابل توجهی را آبیاری کنند.

وی با تاکید بر این موضوع که روستائیان بخش مولد جامعه هستند، اعلام کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام خمینی(ره) نگاه توسعه محورانه مسؤلان جمهوری اسلامی ایران به روستائیان، نگاه ویژه و قابل تاملی بوده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد هزار‌ و‌ 700 طرح هادی روستایی در روستاهای محروم استان در دست اجرا است که بیش از 514 طرح از این طرح‌های هادی اجرایی شده، خدمات ارتباطی و مخابراتی روستاهای بالای 20 خانوار را از دیگر اقدامات صورت‌گرفته در حوزه روستایی بیان کرد.

 دلفانی در ادامه از کار ساخت و ساز منازل روستایی خبر داد و گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی در حوزه‌ی مقاوم سازی منازل روستایی اقدامات خوبی انجام‌گرفته است که موجبات تولید و بالندگی جمعیت روستایی استان شده است.

معاون برنامه‌ریزی استانداری کرمانشاه اضافه کرد: سالانه اعتباری بالغ بر 12 میلیارد تومان از محل اعتبارات استانی و متمرکز برای اجرایی نمودن طرح‌های هادی روستایی در نظر گرفته می شود.

وی ادامه داد: خوشبختانه در حوزه عمران روستایی موفق شده‌ایم که طرح‌های بزرگ آبرسانی مانند مجتمع آبرسانی

امام علی(ع) در بخش سر فیروزآباد را به بهره‌برداری برسانیم .

معاون برنامه‌ریزی استاندار با یادآوری این مطلب که تاکنون در 200 روستای استان عملیات گاز کشی صورت گرفته، افزود: با اجرایی‌کردن مصوبات سفر مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) به استان تا پایان سال 92، به رشد بالاتری از میانگین کشوری در حوزه‌ی گاز‌‌رسانی به روستاها خواهیم رسید.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول