اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  دولت

میرتاج‌الدینی:

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بدون موافقت مجلس امکانپذیر نیست

خبرگزاری فارس: معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی گفت: دولت بدون موافقت مجلس، فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها را اجرا نمی‌کند و این امکانپذیر نیست.

اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها بدون موافقت مجلس امکانپذیر نیست

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی دولت حجت‌الاسلام محمدرضا میرتاج‌الدینی اظهارداشت: اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تنها با تفاهم مجلس و دولت امکانپذیر است و برگزاری جلسات مشترک هم به همین منظور است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از موضع رسانه ملی در خصوص فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها تصریح‌کرد: موضع مخالفی که رسانه ملی در قبال فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها گرفته و در برنامه‌های مختلف خود به آن می‌پردازد به نفع جامعه و مردم نیست.

معاون رئیس‌جمهور در اجرای قانون اساسی افزود: در اکثر برنامه‌هایی که از رسانه ملی در خصوص هدفمندی یارانه‌ها پخش می‌شود یا از افراد غیر کارشناس یا از افرادی که تحت تاثیر برخی جریان‌های سیاسی مخالف هدفمندی یارانه‌ها هستند استفاده می‌شود که این خروجی کارشناسی خوبی ندارد.

میرتاج‌الدینی اظهار داشت: در اکثر این برنامه‌ها آمار و ارقامی از قیمت‌های حامل‌های انرژی و سوخت به هنگام اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها اعلام می‌شود که صحت ندارد و مستند نیستند لذا رسانه ملی باید بی‌طرفانه با استفاده از کارشناسان خبره و اقتصاددان هدفمندی یارانه ها را مورد کنکاش و تحلیل قرار دهد.

وی به رسانه ملی توصیه کرد: هدفمندی یارانه‌ها به عنوان بخشی از تحول اقتصادی کشور به عنوان یک طرح ملی، مستلزم حمایت است و از این رسانه انتظار می‌رود همانند آغاز گام اول هدفمندی یارانه‌ها حمایت خود را از این طرح بزرگ داشته باشد یا حداقل اگر حمایت نمی‌کند مخالفتی هم نداشته باشد و این به نفع ملت ایران خواهد بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول