اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز:

5 هزار برنامه در ایام الله دهه فجر در البرز برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز گفت: همزمان با ایام الله دهه فجر 5 هزار برنامه در این استان برگزار می‌شود.

5 هزار برنامه در ایام الله دهه فجر در البرز برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، حسین کاشانی پور ظهر امروز در نشست خبری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری به منظور شاداب سازی ایام الله دهه فجر و یادآوری آن دوران و همچنین بیعتی دوباره با آرمان‌های شهدای انقلاب و امام راحل از مهم‌ترین اهداف برگزاری برنامه‌های دهه فجر است.

وی ادامه داد: برگزاری برنامه‌های دهه فجر یادآور حرکت و پیشرفت کشور است.

این مسئول با بیان این که با برگزاری برنامه‌های دهه فجر به جهانیان اثبات می‌کنیم که ما هنوز پایبند آرمان‌های انقلاب اسلامی هستیم افزود: تا زمانی که مردم ولایتمداری را سرلوحه کارهای خود قرار دهند هیچ ترفند و توطئه‌ای قادر نخواهد بود که این انقلاب را دچار خدشه کند.

وی تأکید کرد: هیچ کشوری به ثبات و پایداری ایران نمی‌رسد چرا که این کشور با اراده، ارادت و عشق و ولایتمداری به پیروزی رسیده است.

کاشانی پور تصریح کرد: اگر امروز در کشور رفتارهای سوءمدیریتی دیده می‌شود مردم هیچ گاه این رفتارها را به پای انقلاب نخواهند نوشت چرا که به آرمان‌های این انقلاب پایبند بوده و آن را حفظ خواهند کرد.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که استان تازه تأسیس البرز نیز در حوزه‌های مختلف توانسته پله‌های ترقی و پیشرفت را طی کند افزود: این استان در پشتوانه نظام نیز دارای رتبه‌های برتر و جایگاه ویژه‌ای است و توانسته در پیشبرد اهداف نظام و حمایت از ولایت کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در بخشی دیگر از سخنان خود به برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: با تمهیدات اندیشیده شده در 10 مسجد محوری در استان البرز برنامه‌های ویژه ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

کاشانی پور حضور قاریان بین‌المللی و کشوری و برگزاری کرسی‌های تلاوت توسط این قاریان در این 10 مسجد را از جمله مهم‌ترین برنامه‌های این مساجد در ایام الله دهه فجر عنوان کرد.

* تشکیل 23 کمیته در ستاد دهه فجر استان البرز

وی در ادامه به تشکیل 23 کمیته به منظور برگزاری برنامه‌های ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: 22 کمیته وظیفه برگزاری برنامه‌های این ایام را دارند و یک کمیته به عنوان کمیته ارزشیابی مشخص شده است.

کاشانی پور در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری مراسم استقبال نمادین از امام در لحظه ورود ایشان به کشور خبر داد و گفت: این مراسم به صورت رژه موتور سواران و نواختن زنگ مدارس  و کارخانجات برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: قرائت دسته جمعی سوره مبارک فجر در مدارس و پایگاه‌های بسیج نیز از دیگر برنامه‌های این ستاد است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان البرز در ادامه سخنان خود به گلباران مزار شهدا در روز 19 بهمن اشاره کرد و افزود: این برنامه به صورت محوری در امامزاده محمد کرج با حضور مسئولان برگزار می‌شود.

* برگزاری اولین یادواره شهدای انقلاب البرز

کاشانی پور در بخشی دیگر از سخنان خود به برگزاری اولین یادواره  شهدای انقلاب البرز اشاره کرد و گفت: اولین یادواره شهدای انقلاب البرز در 15 بهمن در سپاه امام حسین (ع) کرج برگزار می‌شود.

وی خاطره گویی، حضور افرادی که در دوران انقلاب بودند و تجلیل از خانواده‌های شهدای انقلاب را از مهم‌ترین برنامه‌های این یادواره عنوان کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی البرز در ادامه سخنان خود به دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده برای برگزاری هر چه باشکوهتر ایام الله دهه فجر اشاره کرد و گفت: برگزاری همایش انقلاب اسلامی، تولید ملی و اقتصاد مقاومتی در روز 17 بهمن، برگزاری همایش انقلاب اسلامی،‌ سبک زندگی اسلامی و تحکیم بنیان خانواده و برپایی نمایشگاه انقلاب از دیگر برنامه‌های این ایام است.

کاشانی پور تأکید کرد: با تمهیدات اندیشیده شده برای خانواده‌های بی بضاعت نیز توزیع بن ارزاق در نظر گرفته شده است.

وی اجرای طرح ویزیت رایگان، عضوگیری رایگان در کتابخانه‌ها و ارائه خدمات توانبخشی در مراکز بهزیستی و ارائه مشاوره‌های رایگان خانواده و قضایی را از دیگر برنامه‌های تدارک دیده شده توسط دستگاه‌های این استان نام برد.

این مسئول برپایی نمایشگاه کتاب در کانون شهید مطهر هشتگرد، اجرای فراخوان مقاله در سطح مدارس ساوجبلاغ، وبلاگ نویسی قرآن، افتتاح مجمتع فرهنگی ایثار به مساحت 2000 هزار متر مربع در ابتدای جاده چالوس، افتتاح شیرخوارگاه امام علی (ع) و اجرای سرود همگانی 1357 دانش‌آموز را از دیگر برنامه‌های دهه فجر در استان البرز عنوان کرد.

به گفته وی در دهه فجر امسال 187 پروژه در سطح استان افتتاح می‌شود که از این تعداد دو پروژه از طرح‌های ملی محسوب می‌شود.

انتهای پیام/2302/غ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول