اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده انتظامی شهرستان اهر خبر داد

دستگیری سارق و کشف 11 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در اهر

خبرگزاری فارس: فرمانده انتظامی شهرستان اهر از دستگیری یک نفر سارق و کشف 11 فقره سرقت از داخل خودرو و ساختمان نیمه کار در این شهرستان خبر داد.

دستگیری سارق و کشف 11 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه‌کاره در اهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهر، علی طاحونی ظهر امروز در گفت‌گو با خبرنگاران گفت: برابر اعلام پلیس آگاهی این شهرستان، کارآگاهان در پی اخبار واصله مبنی بر اینکه فردی به هویت «ش – ب» اقدام به فروش وسائل ساختمانی سرقتی می‌کند این موضوع را در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: با هماهنگی مقام قضایی طی عملیات غافلگیرانه متهم فوق دستگیر و پس از بازجویی‌های علمی و پلیسی متهم به 11 فقره سرقت از ساختمان‌های نیمه کاره و داخل خودرو اعتراف کرد.

طاحونی افزود: دراین راستا یک نفر مالخر نیز به هویت «ح- ن» دستگیر، و مقداری از وسائل مسروقه از وی کشف و به شاکیان تحویل داده شد و همچنین تمام صحنه‌های سرقت با حضور متهم دستگیر شده بازسازی شد و متهم به همراه پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شد.

وی در آسیب‌شناسی این جرم گفت: پارک کردن خودروها در محل‌های خلوت و نگهداری اشیاء و اسناد مدارک در داخل خودرو و عدم گماردن نگهبان در ساختمان‌های نیمه کاره از نکات قابل توجه در این سرقت‌ها است.

انتهای پیام/60003/ع20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول