اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی استاندار البرز:

راهکار اصلی مبارزه با جنگ نرم دشمنان اطلاع رسانی دقیق است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار البرز گفت: امروز دشمن با راه‌اندازی جنگ نرم در نظر دارد تا به اهداف شوم خود نزدیک شود لذا اطلاع رسانی دقیق و شفاف راهکار اساسی برای مقابله با این جنگ است.

راهکار اصلی مبارزه با جنگ نرم دشمنان اطلاع رسانی دقیق است

به گزارش خبرگزاری فارس از استان البرز، ناصر رجبی ظهر امروز در جمع مدیران روابط عمومی استان البرز اظهار داشت: اطلاع رسانی دقیق و شفاف همیشه عنصر بسیار مهم تلقی می‌شود لذا رسانه‌ها و روابط عمومی‌ها در ادارات باید به این مهم توجه ویژه و اساسی داشته باشند و بدانند که دشمنان هر لحظه اخبار و عملکرد ما را رصد کرده و می‌خواهند با راه‌اندازی جنگ نرم به اهداف شوم و دیرینه خود دست پیدا کنند.

وی اطلاع رسانی دقیق و شفاف را عاملی برای نقش بر آب کردن توطئه‌های دشمنان عنوان کرد و افزود: تا کنون با عمل به این مهم توانسته‌ایم بسیاری از دسیسه‌های دشمنان را از بین ببریم.

رجبی با اعلام این که یکی از راه‌های جنگ نرم دشمنان، ایجاد شایعه است خاطرنشان کرد: روابط عمومی‌ها به عنوان آینه تمام نمای دستگاه‌های اجرایی محسوب می‌شوند که  می‌توانند با اجرای درست و دقیق امر اطلاع رسانی نقش و رسالت خود را به همگان اثبات کنند.

وی در ادامه سخنان خود با اشاره به این که کشور در آستانه امر مهم برگزاری انتخابات است ادامه داد: با توجه به نزدیک شدن به دو انتخابات مهم در کشور روابط عمومی‌ها نقش سازنده و اساسی را در هدایت افکار عمومی بر عهده دارند.

وی گفت: دشمنان از مدت‌ها قبل چشم به برگزاری این انتخابات دوخته لذا لازم است تا بصریت و آگاهی را سرلوحه کارهای خود قرار داده و با حضوری آگاهانه و پرشور این انتخابات را همانند دیگر انتخابات گذشته با موفقیت پشت سر بگذاریم.

به گفته رجبی در انتخابات آینده از 26 فرآیند انتخابات 25 فرآیند به صورت الکترونیکی انجام می‌شود.

انتهای پیام/2302/خ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول