اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول هفت سال اخیر محقق شد

اعتبارات 17 میلیارد ریالی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری چرام

خبرگزاری فارس: رئیس اداره میراث فرهنگی و گردشگری چرام به اعتبارات 17 میلیارد ریالی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری چرام در طول هفت سال اخیر خبر داد.

اعتبارات 17 میلیارد ریالی حوزه میراث فرهنگی و گردشگری چرام

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، خداداد مزارعیان عصر امروز در حاشیه نشست شورای اداری شهرستان چرام یکی از مهم‌ترین جلسات را ستاد هماهنگی تعطیلات نوروزی دانست و اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع باید راهکارهای مناسب و تمهیدات لازم را برای بهتر استقبال کردن از گردشگران ارائه دهیم.

رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه با اشاره به اینکه میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان کهگیلویه تاکنون بیش از دو میلیارد تومان در بحث گردشگری اعتبار داشته است، ادامه داد: از این اعتبارات که طی هفت سال گذشته تخصیص داده شده، حدود یک میلیارد و 700 میلیون تومان آن فقط در شهرستان چرام هزینه شده است.

این مسئول صرف این هزینه را نشان دهنده توجه و نگاه ویژه به شهرستان چرام دانست و خاطرنشان کرد: این در حالی است که در شهرستان کهگیلویه فقط 120 میلیون تومان برای «کمردوغ» اختصاص داده شده است.

مزارعیان با اشاره به ویژگی مهمان‌پذیر بودن مردم استان کهگیلویه و بویراحمد و با بیان اینکه سال گذشته 520 هزار گردشگر به شهرستان چرام آمدند، تصریح کرد: با توجه به بارندگی‌های امسال، قطعاً تعداد گردشگران افزایش خواهد یافت.

راه‌اندازی مکانی برای برگزاری نماز گردشگران، برپایی جشن بزرگ عید در گلزار شهدا، لکه‌گیری خیابان‌های شهرستان، نصب تابلوهای جاده‌ای و راهنمایی گردشگری و برپایی نمایشگاه صنایع دستی از پیشنهادهای ارائه شده توسط رئیس میراث فرهنگی کهگیلویه در این نشست بود.

انتهای پیام/82002/ذ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول