اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی خبر داد

تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه آزاد رشت

خبرگزاری فارس: رئیس منطقه 17 دانشگاه آزاد اسلامی از تشکیل ستاد بزرگداشت برگزاری برنامه‌های دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد.

تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر در دانشگاه آزاد رشت

محمد حسین سرورالدین امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با تبریک ایام پیروزی انقلاب و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی، اظهار کرد: پیروزی انقلاب اسلامی ایران مبدأ تحولات بنیادین در جامعه اسلامی بوده و تغییرات اساسی در نحوه اداره حکومت را به دنبال داشته است.

وی پیشرفت در عرصه‌های مختلف اقتصادی، سیاسی، فرهنگی، پزشکی، تکنولوژی به ‌ویژه در علوم نانو، انرژی هسته‌ای، نظامی و ... را نمونه‌هایی از این تحولات بنیادین دانست.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت افزود: بدون تردید این دستاوردها و تحولات مبتنی بر رهبری عالمانه حضرت امام خمینی (ره) در ابتدا و رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری در ادامه راه آزادگی و شرافت، استقامت و پایداری، پندآموزی از عبرت‌های عاشورایی و ... حاصل شده است.

وی با اشاره به فرا رسیدن سی و چهارمین سالگرد جشن پیروزی انقلاب اسلامی، اذعان کرد: حضور دانشگاهیان در برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن این ایام و تقارن آن با ولادت با سعادت پیامبر بزرگ اسلام، حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق (ع)، تأثیرگذار است.

سرورالدین از تشکیل ستاد برگزاری دهه فجر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت خبر داد.

رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و یوم‌الله 22 بهمن، اظهار کرد: با تشکیل ستاد دهه فجر در این واحد دانشگاهی و هم فکری و همکاری دانشگاهیان و نقش‌آفرینی و اثر بخشی آنها می‌توان در برگزاری هر چه با شکوه‌تر جشن پیروزی انقلاب تأثیر مهمی داشت.

مظاهر زمانی، با بیان اینکه یکی از کارهای ستاد دهه فجر هماهنگی هر چه بیشتر با ستاد دهه فجر گیلان است، افزود: تبلیغات و اطلاع‌رسانی، برگزاری مسابقات، برگزاری کرسی آزاد اندیشی برای تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی، ملاقات با خانواده‌های معظم شهدا، غبار روبی مزار پاک شهدا و ... در قالب تشکیل کمیته‌های مربوطه مشخص شده است.

وی برخی از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت را برشمرد و یادآور شد: مسابقه وبلاگ‌نویسی، برگزاری نمایشگاه عکس و پوستر روز شمار انقلاب، برگزاری مسابقات شعر و برپایی شب شعر دانشجویی از جمله فعالیت‌های دانشجویی در دهه فجر است. 

این مسئول، برگزاری نشست‌های فرهنگی، علمی با محوریت انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی، سبک زندگی در مکتب الهی ائمه (ع)، ارسال پیامک درباره این ایام و ... را از دیگر فعالیت‌های این ستاد در ایام دهه فجر ذکر کرد.

وی با تأکید بر شرکت دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن، خاطر نشان کرد: شرکت گسترده دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت همگام با مردم همیشه در صحنه ایران اسلامی و گیلان و نیز تجدید بیعت با مقام عظمای ولایت و اعلام آمادگی در دفاع از آرمان‌های اسلام و انقلاب از دیگر برنامه‌های پیش‌بینی شده ستاد دهه فجر دانشگاه آزاد اسلامی واحد رشت است. 

انتهای پیام/84002/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول