اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل استاندارد استان زنجان خبر داد

تقلب در نتایج آزمون آزمایشگاه‌های همکار در زنجان

خبرگزاری فارس: مدیرکل استاندارد استان زنجان گفت: دستکاری و تغییر در نتایج آزمون آزمایشگاه همکار در زنجان کشف شد.

تقلب در نتایج آزمون آزمایشگاه‌های همکار در زنجان

داود کارگرزاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: با پیگیری انجام شده توسط اداره کل استاندارد استان زنجان تقلب و دستکاری گواهی نتایج آزمون صادره از آزمایشگاه همکار گمرک فرودگاه تهران کشف شد.

وی تصریح کرد: در طرح کنترل بازار مصنوعات طلا و جواهر استان در بازرسی از یک مرکز عرضه، گل‌های طلایی رنگی کشف شد که بنابر گواهی نصب شده بر روی محصول، از پلیمر مصنوعی پوشانده شده با ورق نورد شده طلای 24 عیار تهیه شدند.

مدیرکل استاندار زنجان افزود: در ادامه با مشکوک شدن کارشناس اداره کل استاندارد استان زنجان به گواهی نصب شده روی محصول از گل‌های مذکور نمونه‌برداری به عمل آمده و در آزمایش مجدد، محصول توسط آزمایشگاه همکار تایید صلاحیت شده مشخص شد که این گل‌های طلایی رنگ تهیه شده از پلیمر مصنوعی از نوع پلی کربنات هستند که با کمتر از دو درصد وزنی پودر طلا آبکاری شدند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به حساسیت موضوع و شناسایی مسبب اصلی این تقلب با پیگیری اداره کل استاندارد استان زنجان اصل گواهی نتایج آزمون صادره از آزمایشگاه همکار گمرک فرودگاه تهران دریافت شد و مشخص شد واردکننده این گل‌ها اقدام به دستکاری و تغییر نتایج آزمون کرده است.

انتهای پیام/73005/ر20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول