اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در رقابت‌های تکواندوی جام نقش جهان

تکواندوکاران قزوینی خوش درخشیدند

خبرگزاری فارس: تکواندوکاران تیم هیئت تکواندوی قزوین در رقابت‌های تکواندو جام نقش جهان دو پیروزی ارزشمند را به دست آوردند.

تکواندوکاران قزوینی خوش درخشیدند

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، در هفته پنجم و ششم دور برگشت رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور جام نقش جهان تکواندوکاران تیم هیئت تکواندوی قزوین به ترتیب مقابل تیم‌های الماس بتن همدان و مؤسسه آموزش عالی زند فارس به برتری رسیدند.

در این هفته از رقابت‌ها که با حضور 11 تیم در اهواز برگزار شد، تیم هیئت تکواندوی قزوین به ترتیب با نتایج مشابه پنج بر سه مقابل تیم‌های الماس بتن همدان و مؤسسه آموزش عالی زند فارس به برتری رسید.

با این نتیجه تیم هیئت تکواندوی قزوین بدون احتساب نتایج دیگر دیدارها با کسب 12 امتیاز در رده دهم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تکواندوکاران استان که پیش از این و در دور رفت رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور نتایج قابل توجهی را کسب نکرده بودند و در قعر جدول قرار داشتند با دو پیروزی ارزشمندی که مقابل تیم‌های پنجم و هفتم جدول رده‌بندی به دست آوردند به نوعی اثبات کردند که می‌خواهند روند ناکامی‌های خود را جبران کنند و در ادامه لیگ با صلابت هرچه تمام‌تر مقابل رقیبان ظاهر شوند.

تیم هیئت تکواندوی قزوین که سال گذشته عنوان نایب قهرمانی این مسابقات را به دست آورد می‌توانست در رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های کشور حاضر شود اما بنا به تصمیم مسئولان هیئت تکواندوی استان از حضور در این مسابقات انصراف داد تا به گفته رئیس هیئت تکواندوی استان هزینه حضور در بالاترین رقابت‌های لیگ صرف جوانان خوب تکواندوکار استان و استفاده از پتانسیل بومی گذاشته شود.

تیم هیئت تکواندوی قزوین گرچه تا به حال نتوانسته عنوان ارزشمند نایب قهرمانی فصل گذشته این رقابت‌ها را در این فصل تکرار کند، اما به طور حتم استفاده از ترکیبی از جوانان بومی می‌تواند تیم هیئت تکواندوی قزوین را در ادامه مسابقات لیگ دسته اول باشگاه‌های کشور تضمین کند.

در جدول رده‌بندی رقابت‌های لیگ دسته اول تکواندوی باشگاه‌های کشور جام نقش جهان تیم‌های باشگاه مقاومت، سلحشور تهران و مناطق نفت خیز جنوب عنوان‌های اول تا سوم را در اختیار دارند.

انتهای پیام/77004/ع20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول