اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان خواستار شد

اخذ مالیات با تسریع در فرآیند تشخیص درآمدهای بخش حمل و نقل جاده‌ای

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان تسریع در فرآیند تشخیص درآمدهای بخش حمل و نقل جاده‌ای برای دریافت مالیات از بخش حمل و نقل جاده‌ای استان را خواستار شد.

اخذ مالیات با تسریع در فرآیند تشخیص درآمدهای بخش حمل و نقل جاده‌ای

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان، علیرضا مجرد در دیدار با کارشناسان اظهار داشت: حمل و نقل در مفهوم جدید خود به عنوان یک صنعت و حلقه ارتباطی میان دیگر صنایع در تمام مراحل اعم از تولید، توزیع و مصرف دارای نقش و اهمیتی غیرقابل انکار و چشم‌پوشی است.

 وی افزود: بر اساس آمارهای موجود تعداد نیروهای شاغل در این بخش در استان، حدود 50 هزار نفر به طور مستقیم و حدود سه برابر این تعداد به طور غیرمستقیم است.

 مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های سیستان و بلوچستان ادامه داد: با احتساب و افزایش تمام فعالیت‌های مستقیم و غیرمستقیم، این بخش یکی از بزرگترین پرداخت کننده‌های مالیات در استان محسوب شده و تسریع در فرآیند تشخیص درآمدهای بخش حمل و نقل جاده‌ای برای پرداخت مالیات می‌تواند رضایتمندی بیشتر این بخش را فراهم آورد.

 مجرد از پرداخت به موقع مالیات از سوی بخش حمل و نقل تقدیر کرد و گفت: در آینده نزدیک با همکاری کارشناسان حوزه مالیات استان، کلاس‌های آموزشی برای مدیران و کارکنان شرکت‌های حمل و نقل استان برگزار خواهد شد.

 در این دیدار سوالات مطرح از سوی انجمن‌های صنفی توسط کارشناسان امور مالیاتی پاسخ داده شد.

 انتهای پیام/75002/ح/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول