اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ایام الله دهه فجر

ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد

خبرگزاری فارس: رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری از افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام نور استان در ایام الله دهه فجر خبر داد.

ساختمان جدید دانشگاه پیام نور شهرکرد به بهره‌برداری می‌رسد

حجت‌الاسلام محمود شیخ الاسلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: در استان چهارمحال و بختیاری افزون بر 20 هزار و 890 دانشجوی پیام نور در 11 مرکز دانشگاهی در سراسر این استان مشغول به تحصیل هستند.

وی تعداد واحدهای دانشگاهی پیام نور سراسر کشور را 520 واحد اعلام کرد و گفت: دانشجویان این دانشگاه‌ها 63 درصد دختر و 37 درصد پسر است.

شیخ الاسلامی از افتتاح ساختمان جدید دانشگاه پیام نور استان در ایام الله دهه فجر خبر داد و گفت: بسیاری از پروژه‌های عمرانی دانشگاه‌های پیام نور سطح استان در حال اتمام است از جمله دانشگاه گندمان، جونقان و فارسان که تکمیل شده است و ساختمان دانشگاه بروجن نیز تا بهار سال آینده به بهره‌برداری خواهد رسید.

رئیس دانشگاه پیام نور چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: ساختمان دانشگاه پیام نور سامان نیز آماده بهره‌برداری است اما به دلیل عدم تأمین اعتبارات به ویژه برای تکمیل جاده دسترسی به این دانشگاه این واحد هنوز بهره‌برداری نشده است.

وی از برگزاری آزمون بدون برگه برای نخستین بار در این استان خبر داد و گفت: آزمون بدون برگه در 70 مرکز کشور در حال انجام است، به‌طوری که فرآیند بانک سئوالات از آزمون به مرکز استان ارسال و با نگهداری در مراکز قرنطینه سه ساعت قبل از برگزاری آزمون سئوال‌ها از سیستم دریافت می‎شود.

شیخ الاسلامی افزود: در مرکز شهرکرد، فرخشهر و بروجن آزمون بدون کاغذ به صورت پایلوت انجام می‌شود و در حال حاضر فقط برای رشته‌های کم جمعیت در حال برگزاری است.

وی از تحصیل یک هزار و 260 دانشجوی زیرپوشش کمیته امداد در این مراکز خبر داد و بیان داشت: در این دانشگاه امکان تحصیل فرزندان شاهد و ایثارگر به صورت رایگان وجود دارد.

انتهای پیام/68006/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول