اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام‌جمعه‌ ثلاث‌باباجانی:

برقراری امنیت و آرامش دستاورد وحدت است

خبرگزاری فارس: امام‌جمعه ثلات‌باباجانی گفت: برقراری وحدت، امنیت و آرامش از دستاوردهای برقراری وحدت در یک جامعه است.

برقراری امنیت و آرامش دستاورد وحدت است

ملا احمد شیخی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، با بیان اینکه وحدت ضرورت جامعه اسلامی و یک فریضه برای امت‌اسلامی محسوب می‌شود، افزود: اگر در جامعه وحدت نباشد در مقابل کوچکترین حادثه آسیب‌پذیر می‌شود.

شیخی افزود: وحدت از فرامین الهی و سنت رسول‌گرامی اسلام (ص) است که سلامتی، امنیت، آرامش، اخوت، برادری و برابری نتیجه و دستاورد آن است.

امام‌جمعه ثلاث‌باباجانی با بیان اینکه امروز دیگر دشمن از اسلحه استفاده نمی‌کند و استراتژی دشمن تغییر کرده است، گفت: دشمن با تفرقه‌افکنی ساده‌ترین و کم هزینه‌ترین راه را انتخاب کرده است.

وی ادامه داد: دشمن از راه تفرقه‌افکنی به‌راحتی حکومت می‌کند و توپ را به میدان مسلمانان می‌اندازد و همه را با هم به جنگ و نزاع می‌اندازد.

شیخی خاطرنشان کرد: مردم باید در برابر این ترفندهای دشمن هوشیار باشند و بدانند که اختلاف و تفرقه به سود کسی جز دشمن نیست و اگر هم‌فکر و هماهنگ نباشند جامعه متلاشی و سرنگون می‌شود.

وی تصریح کرد: همه ما برای زندگی در جامعه‌ای آرام و با امنیت باید به دنبال مشترکات باشیم و نه اینکه با اختلاف امنیت را از خود بگیریم که در این راستا باید به فرمایشات الهی در قرآ‌ن‌کریم بسنده کنیم.

امام جمعه ثلاث باباجانی با اشاره به ازبین رفتن تبعیض‌ها توسط پیامبر(ص)، ادامه داد: رسول‌الله الگو، استاد و دانشگاه است اما متاسفانه عده‌ای به دنبال این حواشی کوچک هستند و از قرآن و وحدت فاصله می‌گیرند و با این کار آب به آسیاب دشمن ریخته که در پایان نیز خود ضرر خواهند دید.

وی با تاکید بر اینکه از همه کسانی که قلم به دست و تربیون در اختیار  هستند  انتظار می‌رود که ندای وحدت را سر دهند و جامعه‌اسلامی را بیش از پیش در مقابل دشمن مستکبر سودجو آماده و متحد کنند.

انتهای پیام/2700/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول