اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر‌کل اداره کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه:

پریشانی جامعه ‌اسلامی در افتراق است

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره کتابخانه‌های استان کرمانشاه گفت: حیات جامعه‌ اسلامی در وحدت و پریشانی آن در افتراق است.

پریشانی جامعه ‌اسلامی در افتراق است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، اسماعیل احمدی در جلسه شورای اداری که به مناسبت میلاد با سعادت پیامبر(ص) و دهه ‌فجر در اداره کل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه برگزار شد، با بیان این موضوع که زندگی پیامبر خاتم(ص) برای همه درس زندگی سعادتمندانه‌ای است، گفت: متاسفانه زوایای زندگی ایشان حتی برای مسلمانان هنوز ناشناخته و مغفول مانده است.

براساس گزارش روابط عمومی اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه، احمدی تصریح کرد: میلاد رسول‌الله اتفاق بزرگی در تاریخ بشریت است به‌شکلی که زندگی ایشان سراسر پند و اندرز است و از تولد تا رحلت، با حکمت و معرفت عجین شده است.

 وی با بیان اینکه هفته وحدت تنها هفته تقریب مذاهب نیست بلکه هفته تقریب در تمام شئون برای مسلمانان باید باشد، ادامه داد: باید ایده‌های پیامبر‌خاتم را سرلوحه کار خود قرار دهیم و به آن پایبند و عامل باشیم.

احمدی با اشاره به دهه فجر، امام خمینی(ره) را منجی مردم خواند و ادامه داد: امام خمینی(ره) جامعه را از طاغوت نجات داد و ما باید وحدت را که امر ایشان بوده در عمل اجرا کنیم و عدول از آن خط قرمز است و تنها زمانی می‌توانیم به وحدت برسیم که تنها خود را نبینیم.

احمدی با اشاره به چند اصل مدیریتی گفت: کار‌‌گروهی را نباید خدشه دار کرد و کار‌گروهی در تفکر اسلامی همان وحدت است.

وی در جمع کارکنان ستادی با بیان این نکته که حیات ما در وحدت و پریشانی ما در افتراق است است گفت: تمام ضرباتی که در طول تاریخ به مسلمانان وارد شده همه از ناحیه عدم وحدت بوده و هر جا پیروزیی هم‌اتفاق افتاده نتیجه وحدت مسلمین بوده است و نباید فراموش کرد وضعیت امروز مسلمین از تفرقه بین آن‌ها است در حالی‌که جبهه دشمن و کفر، هم صدا و متحد هستند.

‌در این جلسه احمدی، برگزاری همایش نقد کتاب «دختران آفتاب» را کار ارزشمند، مفید و موثری خواند و از بانیان برگزاری جلسه، شهسوار امین پور رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان کرمانشاه، رضا کریمی کارشناس امور فرهنگی و احسان کرمی مسئول روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان کرمانشاه تشکر کرد.

انتهای پیام/2700/ر/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول