اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 66

کریمی: شرایط برای سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه فراهم است

خبرگزاری فارس: رئیس کل بیمه مرکزی ایران گفت: خوشبختانه در جذب سرمایه‌گذار در صنعت بیمه با سعی فراوان مسئولان ارشد این صنعت، موفق عمل شده است.

کریمی: شرایط برای سرمایه‌گذاری در صنعت بیمه فراهم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد کریمی ساعاتی پیش در مراسم تجدید میثاق کارکنان صنعت بیمه کشور با آرمان‌های والای امام‌خمینی (ره) عنوان کرد: طی این سال‌ها دشمنان اسلام و نظام و مستکبران جهانی از هیچ تلاشی برای ضربه‌زدن و فروپاشی انقلاب و نظام اسلامی دریغ‌ نکرده‌اند و در حال حاضر تمام تلاششان مبنی بر ایجاد یأس و ناامیدی در دل ملت ایران است.

رئیس کل بیمه مرکزی ایران اظهار داشت: مردم با بصیرت ایران اسلامی به خوبی به نیت پلید استکبار جهانی پی‌می‌برند و نیرنگ و نقشه‌های شیطانی آن‌ها را نقش برآب می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم شهیدپرور کشورمان بار دیگر با حضور میلیونی و دندان‌شکنشان در راهپیمایی 22 بهمن‌ماه پاسخ قاطعی به دخالت‌های دشمنان می‌دهند.

کریمی عنوان کرد: به فضل خداوند متعال صنعت بیمه کشور پیشرفت‌های خوبی داشته است و آمادگی ارائه خدمت در تمام حوادث و سوانح را برای مردم ایران اسلامی داریم. 

رئیس کل بیمه مرکزی ایران تصریح کرد: مسئولان و کارکنان صنعت بیمه به صورت شبانه‌روزی همت می‌کنند تا اسباب آرامش و رفاه مردم را فراهم کنند.

وی در ادامه تصریح کرد: در این زمینه خوشبختانه در جذب سرمایه‌گذار در صنعت بیمه با سعی فراوان مسئولان ارشد این صنعت موفق عمل شده است.

کریمی در پایان تصریح کرد: در ایام 12 و 22 بهمن‌ماه تمام زائران حرم مطهر امام‌خمینی (ره) از مبدأ تا مقصد تحت پوشش بیمه قرار می‌گیرند.

انتهای‌پیام/2462/م20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول