اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل کمیته امداد همدان خبر داد

افتتاح 79 پروژه عمرانی کمیته امداد در دهه فجر

خبرگزاری فارس: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی همدان گفت: در دهه فجر سال جاری تعداد 79 پروژه عمرانی که توسط کمیته امداد برای مددجویان احداث شده به بهره‌برداری خواهد رسید.

افتتاح 79 پروژه عمرانی کمیته امداد در دهه فجر

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، علیرضا ابراهیمی ظهر امروز در کمیته همیاری و تشکل‌های مردمی ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی استان همدان اظهار داشت: تعداد 77 واحد مسکونی در شهرستان‌های مختلف استان در ایام دهه فجر افتتاح خواهد شد.

وی افزود: یک مجتمع فرهنگی و هنری در کبودراهنگ و یک باب مسجد در نهاوند از محل جمع‌آوری زکات احداث شده که در ایام جشن‌های انقلاب اسلامی به بهره‌برداری می‌رسد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان همدان در ادامه خاطرنشان کرد: انقلاب اسلامی ایران به واسطه سه عنصر مکتبی بودن انقلاب، رهبری مدبرانه امام راحل و وحدت کلمه و انسجام مردم به پیروزی رسد.

وی ادامه داد: در برگزاری برنامه‌های دهه فجر فضای برنامه‌ها بیشتر با رویکرد مردمی باشد و هر چقدر مشارکت مردم در این برنامه‌ها افزایش یابد موفق‌تر عمل خواهیم کرد.

ابراهیمی در ادامه تقارن هفته وحدت و میلاد پیامبر اسلام جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی را به فال نیک گرفت و تصریح کرد: با توجه به اینکه همدان پایتخت تاریخ و تمدن کشور است برنامه‌های دهه فجر در شأن مردم استان همدان برگزار شود.

وی با بیان اینکه در برگزاری جشن‌ها ابداعات و ابتکارات مد نظر قرار گیرد، خاطرنشان کرد: برنامه‌های متنوع برای اقشار مختلف در نظر گرفته شود و این برنامه‌ها را به سمت مردم محروم در روستاها و حاشیه شهر ببریم و این عزیزان را فراموش نکنیم.

*افتتاح 117 واحد مسکن مددجویی توسط بهزیستی همدان

مدیر روابط عمومی بهزیستی استان همدان نیز با بیان اینکه در دهه فجر تعداد 117 واحد مسکونی مددجویان این سازمان به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: ارائه خدمات رایگان مشاوره، فیزیوتراپی، درمانی و پزشکی، آموزش‌های کاهش اعتیاد و کاهش طلاق از برنامه‌های بهزیستی در این ایام است.

قاسم وکیلی ادامه داد: برنامه‌های بهزیستی دارای دو ویژگی مردمی بودن و عدم استفاده از اعتبارات دولتی است که برنامه‌های دهه فجر را از بدنه دولت جدا کردیم و با بهره‌گیری از مراکز غیر دولتی، مهدهای کودک، مراکز خدمات‌رسان و خیرین جشن‌ها را انجام خواهیم داد.

وی در ادامه به دیگر برنامه‌های بهزیستی اشاره کرد و یادآور شد: نواختن زنگ انقلاب در 500 مهد کودک استان، دیدار از مددجویان با تقدیم هدایا و سبد غذایی، برگزاری مسابقات فرهنگی و ورزشی و حضور در راهپیمایی 22 بهمن از اهم برنامه های بهزیستی است.

*افتتاح 3 پایگاه امداد جاده‌ای

مدیر روابط عمومی هلال احمر استان همدان گفت: در دهه فجر هر روز یکی از شهرستان‌ها طرح جهاد فجر با هدف استقرار گروه‌های درمانی این سازمان در مناطق روستایی و حاشیه شهر را انجام خواهند داد.

محمدرضا احسنی افزود: برنامه‌های آموزشی، معاینات پزشکی، ارتوپدی دانش آموزان و تحویل دارو به صورت رایگان از اهم برنامه‌های هلال احمر است.

وی در پایان اظهار داشت: در دهه فجر تعداد سه پایگاه امداد جاده‌ای، دیدار با خانواده شهدای امدادگر و افتتاح درمانگاه مرکز هلال احمر در اداره کل که درمانگاه در این ایام با 50 درصد تخفیف و به صورت رایگان برای محرومین خدمات ارائه می‌کند به بهره‌برداری می‌رسند.

انتهای پیام/89019/ح30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول