اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طلوع فجر / 69

حسینی: بیداری اسلامی موجب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود

خبرگزاری فارس: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: امیدواریم با بیداری اسلامی در کشورهای منطقه شاهد همبستگی و اتحاد روزافزون مسلمانان باشیم.

حسینی: بیداری اسلامی موجب اتحاد بیشتر مسلمانان می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، سید محمد حسینی ساعاتی پیش در مراسم تجدید میثاق کارکنان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با آرمان‌های والای امام‌خمینی (ره) اظهار داشت: امام‌خمینی (ره) در طول عمر با برکتشان همواره بر وحدت میان مسلمانان جهان تأکید فراوان داشتند و در عرصه برقراری اتحاد میان شیعه و سنی پیشگام بودند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: مستکبران و دشمنان جهان با اصل اسلام دشمنی دارند و می‌خواهند با ایجاد تفرقه و جدایی میان فرقه‌های اسلامی به مقاصد و خواسته‌های شوم و شیطانی خود دست پیدا کنند.

وی ادامه داد: امام‌خمینی (ره) در زندگی خویش همیشه بر اتحاد میان مسلمانان تأکید داشتند و مهم‌ترین عامل جدایی بین فرقه‌ها و کشورهای اسلامی را استکبار جهانی و سردمداران وابسته به کشورهای بیگانه می‌دانستند.

حسینی تصریح کرد: بیداری اسلامی که دامنگیر کشورهای منطقه شده است برگرفته از انقلاب اسلامی ایران با رهبری امام‌خمینی (ره) است و امیدواریم با اسلامی شدن کشورهای منطقه شاهد همبستگی و اتحاد روزافزون مسلمانان باشیم.

انتهای‌پیام/2462/م20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول