اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان خبر داد

رسیدگی به 11 هزار پرونده قضایی در شورای حل اختلاف دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس دادگستری شهرستان دشتستان گفت: طی یکسال گذشته 11 هزار پرونده توسط شورای حل اختلاف شهرستان دشتستان رسیدگی و منجر به سازش شده است.

رسیدگی به 11 هزار پرونده قضایی در شورای حل اختلاف دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان، عبدالکریم رستگار عصر امروز در آئین افتتاح شعبه ویژه حل اختلاف مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان دشتستان اظهار داشت: خدمات صادقانه از مهم‌ترین وظایفی است که تمامی مسئولان در نظام مقدس جمهوری اسلامی باید به آن توجه داشته باشند.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان ادامه داد: دادگستری شهرستان دشتستان در سال‌های اخیر تلاش گسترده‌ای برای بهبود بیش از پیش خدمات به‌ کار گرفته است.

رستگار خاطرنشان کرد: شوراهای حل اختلاف شهرستان دشتستان فعالیت بسیار خوبی دارند و پرتلاش در مسیر عمل به وظایف و ماموریت‌های خویش، پیش می‌روند.

وی اضافه کرد: طی یکسال گذشته 11 هزار پرونده توسط شورای حل اختلاف شهرستان دشتستان رسیدگی و منجر به سازش شده است.

این مسئول اذعان داشت: شعبه حل اختلاف شماره یک شهر برازجان که از شعب مهم حل اختلاف دشتستان است را برای رسیدگی به مشکلات مددجویان کمیته امداد امام خمینی(ره) دشتستان اختصاص داده‌ایم و ریاست آن را غلامعلی مظلومی بر عهده دارد.

رئیس دادگستری شهرستان دشتستان عنوان کرد: همزمان با افتتاح این شعبه ویژه در برازجان سه شعبه هم در شهر‌های آبپخش، شبانکاره و سعدآباد شروع به‌ کار کرده‌اند.

رستگار ادامه داد: کمیته امداد امام خمینی(ره) همیشه حامی زندانیان بوده و برای رهایی آنها در کنار سایر مردم و مسئولین تلاش می‌کند و ما انتظار داریم افراد بیشتری از زندان رهایی یابند و افراد کمتری روانه زندان شوند.

انتهای پیام/2451/ذ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول