اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران:

17 همایش انتخاباتی در دانشگاه‌های مازندران برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: نماینده دانشگاه آزاد در تشکل‌های دانشجویی مازندران گفت: در راستای پرشور کردن فضای انتخابات، 17 همایش انتخاباتی در دانشگاه‌های مازندران برگزار می‌شود.

17 همایش انتخاباتی در دانشگاه‌های مازندران برگزار می‌شود

امیر فضلی اصانلو امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساری با بیان اینکه اعضای تشکل‌های دانشجویی باید بتوانند فعالیت‌های سیاسی داشته باشند، افزود: این تشکل باید مورد آموزش قرار بگیرند و همچنین دارای اعتقادات مذهبی بوده و کار تشکیلاتی را نیز آموزش ببینند.

وی گفت: برای آموزش اعضای تشکل‌های دانشجویی کارگاه‌های آموزشی در مازندران برگزار ‌می‌شود.

فضلی با اعلام اینکه امروز برای مقابله با جنگ نرم باید فضایی را برای ورود همه اقشار جامعه به عرصه رسانه فراهم کرد، اظهار داشت: امروز دشمن برای جنگ، فکر و اندیشه ما را مورد هدف قرار داده، بنابراین باید روی تقویت اندیشه و افکار عمومی مردم کار شود و وسیله این امر در فضای رسانه به ویژه رسانه‌های مجازی و الکترونیکی هموار است.

وی تصریح کرد: باید در فضای دانشجویی کار تشکیلاتی صورت گیرد در غیر این صورت این فضا نتیجه‌ای نخواهد داشت.

این فعال دانشجویی با اشاره به اینکه باید بدنه تشکل‌های دانشجویی نیروهای خود را آموزش دهند تا ورودی و خروجی آن‌ها مشخص باشد، یادآور شد: در اینصورت است که این تشکل نه تنها هزینه‌ای برای نظام نخواهد داشت بلکه موجب تربیت مدیرانی برای نسل آینده خواهند شد.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف تشکل‌های دانشجویی به عنوان قشر فرهیخته جامعه شناسایی و شناساندن کاندیداها در عرصه انتخابات ریاست جمهوری است، اذعان کرد: 17 همایش با محوریت شناسایی و شناساندن کاندیداهای ریاست جمهوری به منظور حضور پرشور دانشجویان در پای صندوق‌های رأی و با نگاه ملی در 17 واحد دانشگاهی مازندران برگزار می‌شود.

انتهای ‌پیام/86011/ر20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول