اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تلاوت کلام وحی در دیار علویان-22

آزمون کنفرانس مفاهیم قرآنی آغاز به کار کرد

خبرگزاری فارس: مرحله نخست آزمون کنفرانس مفاهیم قرآنی در زیر بخش مسابقات سراسری قرآن آغاز به کار کرد.

آزمون کنفرانس مفاهیم قرآنی آغاز به کار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، آزمون مرحله کنفرانس مفاهیم قرآنی در ساری با حضور اساتید برجسته کشور در هتل اسرم ساری در حال برگزاری است.

مجتبی سجادی مسئول کمیته فرهنگی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور در ساری در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این آزمون در مرحله اول با حضور 40 نفر از مفسران قرآنی برگزار شد.

وی تصریح کرد: شرکت‌کنندگان در این مسابقه قبل از حضور در این رقابت‌ها در آزمونی کتبی که در استان قم برگزار شد شرکت کردند و به این مسابقات راه یافتند.

مسئول کمیته فرهنگی سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور بیان داشت: با توجه به تاکیدات بسیار زیاد برای ترویج مفاهیم قرآنی بخش تفسیر مفاهیم قرآنی نیز به مسابقات قرآنی کشور اضافه شد.

سجادی خاطر نشان کرد: در بخش مسابقات تفسیر قرآنی متسابقان درباره مفاهیم قرآنی به بحث و تبادل نظر می‌پردازند و نتایج این کنفرانس توسط اساتید برجسته قرآنی کشور بررسی و نفرات برتر برای حضور در مسابقات پایانی معرفی می‌شوند.‌

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سی و پنجمین دوره مسابقات قرآنی کشور از روز 9 تا 14 بهمن جاری در مرکز استان مازندران در حال برگزاری است و در حاشیه برگزاری مسابقات قرآنی نمایشگاه دستاورد قرآنی برای بازدید علاقه‌مندان نیز برپا شد.

انتهای پیام/86004/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول