اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیته امداد دشتستان خبر داد

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

خبرگزاری فارس: رئیس کمیته امداد دشتستان از جمع‌آوری 6 میلیارد ریال زکات در سعدآباد خبر داد.

جمع‌آوری 6 میلیارد ریال زکات در سعدآباد

سید اکبر عدنانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سعدآباد اظهار داشت: توانمندسازی مددجویان از مهم‌ترین برنامه‌ها و اولویت‌های کمیته امداد است و در این مسیر از همه توان موجود بهره می‌بریم.

وی افزود: یکی از رویکردهای مهم کمیته امداد بحث توانمندسازی فکری و فرهنگی خانواده‌ها است و کمیته امداد این شهرستان به منظور ارتقاء سطح فرهنگی و افزایش آگاهی‌های خانواده‌های تحت حمایت اقدام به برگزاری کارگاه‌های آموزشی برای گروه‌های سنی مختلف جامعه هدف خود کرده است.

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از برگزاری کلاس کیف‌دوزی با چرم برای مددجویان کمیته امداد سعدآباد خبر داد.

عدنانی بیان داشت: در راستای سیاست‌های جدید کمیته امداد که تلاش بر خودکفا کردن مددجویان و خارج شدن آنها از چرخه حمایت کمیته امداد دارد؛ کلاس‌های حرفه‌آموزی متعددی در کمیته امداد این شهرستان برگزار می‌شود.

وی اضافه کرد: از این آموزش‌ها می‌توان به برگزاری کلاس کیف‌دوزی با چرم برای مددجویان کمیته امداد سعدآباد اشاره کرد که این حرفه یکی از طرح‌های مشاغل خانگی است که مددجویان می‌توانند پس از اتمام کلاس‌ها از این راه منبع درآمدی برای خودکفایی شوند.

این مسئول عنوان کرد: افراد شرکت کننده در این کلاس‌ها پس از اتمام دوره گواهی آموزشی و در صورت آغاز به‌کار وام اشتغال به آنها اعطاء می‌شود.

اجرای طرح‌های عام‌المنفعه از محل زکات

رئیس کمیته امداد امام خمینی شهرستان دشتستان از اجرای طرح‌های عمرانی عام‌المنفعه در سعدآباد از زکات جمع‌آوری شده خبر داد.

عدنانی عنوان داشت: در سال گذشته با تبلیغات گسترده در امر مهم و فریضه واجب الهی زکات، زکات‌‌دهندگان در این شهرستان در اجرای طرح‌های عمرانی زیادی در این شهرستان اهتمام داشتند.

وی افزود: از طرح‌های اجرا شده می‌توان به ساخت مسجد، حسینیه، آسفالت معابر و کتابخانه اشاره کرد که 229 میلیون تومان برای این ساخت و سازها از محل جمع‌آوری زکات هزینه شده است.

رئیس کمیته امداد دشتستان از جمع‌آوری 6 میلیارد ریال زکات در سعدآباد خبر داد و متذکر شد: از ابتدای امسال تاکنون در شهر سعدآباد 6 میلیارد ریال زکات جمع‌آوری شده است.

این مسئول در پایان اذعان داشت: از تمام توان و ظرفیت موجود برای بهبود خدمات‌رسانی به مردم و جامعه هدف بهره می‌بریم.

انتهای پیام/2451/ن20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول