اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار یزد:

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در یزد مشخص شد

خبرگزاری فارس: فرماندار یزد مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در شهر یزد را اعلام کرد.

مسیرهای راهپیمایی 22 بهمن در یزد مشخص شد

به گزارش خبرگزاری فارس از یزد به نقل از روابط عمومی فرمانداری یزد، عزیزالله سیفی، مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن در مرکز استان را اعلام کرد.

وی اظهار داشت: راهپیمایی روز 22 بهمن در مرکز استان یزد از ساعت 9:30 صبح با تجمع در مقابل امامزاده جعفر(ع) با اجرای برنامه‌های متنوع و با حضور پرشکوه مردم آغاز می‌شود.

سیفی با اشاره به مسیرهای راهپیمایی روز 22 بهمن در یزد بیان داشت: این راهپیمایی با تجمع در روبه‌روی امامزاده جعفر(ع) آغاز شده و از طریق چهار راه سید مصطفی خمینی (بعثت)، خیابان قیام، چهار راه شهدا و تجمع در مجموعه امیرچخماق ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: در طول مسیر برنامه‌های مختلف فرهنگی، ورزشی از قبیل پایگاه‌های نقاشی کودکان، حرکات ورزشی ورزشکاران، نمایشگاه عکس دوران انقلاب اسلامی، ایستگاه‌های صلواتی همچنین اجرای سرود 1357 نفر از دانش‌آموزان اجرا می‌شود.

فرماندار یزد همچنین سخنرانی آیت‌الله محمدرضا ناصری، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد و قرائت قطعنامه را از دیگر برنامه‌های مراسم یوم‌الله 22 بهمن ذکر کرد.

این مسئول اذعان داشت: همه مقدمات لازم برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر راهپیمایی یوم الله 22 بهمن در یزد فراهم شده است.

سیفی ابراز امیدواری کرد: مردم همیشه در صحنه دارالعباده و دارالعلم یزد همچون سالیان گذشته همگام با دیگر مردم غیور ایران اسلامی با حضور با شکوه خود در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن ضمن بیعت مجدد با آرمان‌های امام، انقلاب و رهبری دشمنان نظام و انقلاب را در رسیدن به نقشه‌های شوم خود ناامید کنند.

انتهای پیام/2464/ن/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول