اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در گفت‌وگو با فارس عنوان شد

برپایی کنگره استانی خانه کارگر به میزبانی ارومیه

خبرگزاری فارس: دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی از برگزاری کنگره استانی این تشکل مردم نهاد خبر داد و گفت: این کنگره در بهمن ماه سال جاری به میزبانی ارومیه برپا می‌شود.

برپایی کنگره استانی خانه کارگر به میزبانی ارومیه

اسلام صادقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: کنگره خانه کارگر طبق اساسنامه هر 4 سال 1 بار برپا می‌شود به طوری که ابتدا در شعب شهرستان‌ها برگزار می‌شود سپس کنگره‌هایی به میزبانی مرکز استان برگزار می‌شود به دنبال آن از بین اعضا فردی به عنوان نماینده انتخاب شده و در کنگره مرکزی شرکت می‌کند.

وی به برپایی این مراسم در شهرستان مهاباد و ارومیه اشاره کرد و افزود: با توجه به اینکه شعبه این تشکل در مهاباد وجود دارد در شهرستان مذکور نیز کنگره‌ای با شرکت اعضای آن مورخ 25 بهمن ماه سال جاری برپا می‌شود همچنین مراسمی در تاریخ 26 بهمن ماه نیز در محل سالن اجتماعات بیمارستان امام رضا (ع) ارومیه برپا می‌شود.

صادقی با بیان اینکه از اعضای هسته‌های امور اعضاء واحدهای تولیدی، مسئولان استانی، نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، اعضای شورای مرکزی خانه کارگر نیز دعوت به عمل می‌آید، خاطر نشان کرد: امیدوار هستیم همه مدعوین و مقامات در این محفل صمیمانه و بی‌تکلف حضور پیدا کنند.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی بیان داشت: در این گردهمایی از اعضای فعال خانه کارگر، هسته‌های امور اعضاء، مدیران شرکت‌ها، واحدهای خدماتی و رفاهی طرف قرارداد، نمایندگان هسته‌های امور اعضای واحدهای تولیدی و صنعتی تقدیر به عمل می‌‌‌آید.

وی با بیان اینکه در آینده نزدیک 1 مجتمع آموزشی، اداری، رفاهی ساخته می‌شود، خاطر نشان کرد: یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این کنگره تحویل گرفتن زمین مجتمع است لیکن امیدوار هستیم با حمایت خانه کارگر مرکزی، مسئولان استانی و ... هر چه زودتر مجتمع به مرحله ساخت و ساز برسد.

دبیر اجرایی خانه کارگر آذربایجان غربی خاطر نشان کرد: در این اجتماع به مسائل جامعه کارگری از جمله موضوع اصلاح قانون کار، تاثیر تورم بر معیشت طبقه محروم جامعه پرداخته شد و با عنایت به اینکه در آستانه انتخابات قرار گرفته‌ایم لزوم حضور حماسی این قشر در آئین فوق مورد تاکید قرار می‌گیرد.

صادقی توسعه صادرات غیرنفتی، رونق تولید ملی، حمایت از کار و سرمایه ایرانی را شعار برپا کنندگان این کنگره عنوان کرد و گفت: مقام معظم رهبری طی فرمایشاتی عنوان کرده‌اند اگر ما بخواهیم خودمان را از نفت بی‌نیاز کنیم غیر از این است که باید به محیط کار، به جامعه کارگری و به مسئله کارگاه‌ها و به آموزش کارگران اهتمام ویژه‌ای بشود.

انتهای پیام/61002/ی30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول